Saturday, April 20, 2024
-3.2 C
Calgary

مقایسه قیمت خوراکی‌ها در فروشگاه‌های کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

با توجه به رشد سرسام‌آور قیمت مواد غذایی بسیاری به دنبال آن هستند تا جای ممکن هزینه کمتری هنگام خرید متحمل شوند. با اینحال باید توجه داشت قیمت‌ها به محل خرید شما نیز بستگی دارد.

اخیرا فروشگاه زنجیره‌ای Loblaw به دلیل وضع قیمت‌های سرسام‌آور مورد انتقادات گسترده قرار گرفت. آن‌ها بسته حاوی پنج تکه سینه مرغ را به قیمت تقریبا 40 دلار به فروش رسانده و برنامه‌های تخفیف خود را پایان دادند.

بنابراین بهتر است پیش از رفتن به خرید درباره فروشگاه مدنظر نیز تحقیق کنید. در ادامه قیمت برخی خوراکی‌های اساسی در فروشگاه‌های مطرح کلگری با یکدیگر مقایسه شده‌اند.

کره بادام زمینی

بدون شک کره بادام زمینی جزو اقلام اساسی خرید بوده، اما باید بدانید که قیمت آن در فروشگاه‌های گوناگون متفاوت است.

در زیر قیمت یک شیشه کره بادام زمینی Kraft را مشاهده می‌کنید. این محصول در Save-On-Food معمولا 7.29 دلار قیمت دارد اما هم‌اکنون با قیمت حراجی 5.99 دلار به فروش می‌رسد. معمولا ارزان‌ترین قیمت کره بادام زمینی متعلق به فروشگاه والمارت است.

شیر

خرید شیر جزو برنامه روزانه خانواده‌ها بوده و همیشه در سبد خرید قرار دارد. ارزان‌ترین قیمت شیر 4.48 دلار بوده و متعلق به والمارت است. همچنین اگر به Save-On-Foods بروید باید 4.69 دلار برای آن پرداخت می‌کنید که بیش از 20 سنت بیشتر است.

تخم‌مرغ

بنظر می‌رسد تا به اینجا مهمترین اقلام برای تهیه یک صبحانه خوشمزه را بررسی کرده‌ایم. قیمت بسته دوازده عددی تخم‌مرغ در Safeway، Superstore و Save-On-Foods یکسان و برابر 3.99 دلار است، اما در والمارت می‌توان آن را 11 سنت ارزان‌تر و به قیمت 3.88 دلار خریداری کرد.

توت‌فرنگی

رفتن به فروشگاه بدون خرید میوه کامل نمی‌شود. بطور معمول قیمت هر پوند توت‌فرنگی 7.19 دلار است، اما هم‌اکنون به قیمت حراجی 4.99 دلار فروخته می‌شود. بنابراین Safeway و Superstore با قیمت 6.99 دلار گران‌ترین نرخ‌ها را دارند. والمارت نیز با قیمت 3.97 دلار برای هر پوند توت‌فرنگی در این بخش هم ارزان‌ترین نرخ را به خود اختصاص داده است.

بنابراین والمارت برنده بی‌رقیب این بررسی است، اما همیشه به یاد داشته باشید پیش از خرید با یک جست‌وجو سریع به بررسی قیمت‌ها پرداخته و فروشگاه مدنظر را انتخاب کنید.

منبع: Daily Hive