Thursday, March 28, 2024
1 C
Calgary

Dollarama به دنبال افتتاح شعبات بیشتر در سال آینده

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

در حالی که کانادایی‌ها به دنبال کاهش مخارج خود هستند، فروشگاه زنجیره‌ای Dollarama قصد دارد در سراسر کانادا ۷۰ شعبه جدید افتتاح کند.

شرکت Dollarama علاوه بر افتتاح ۶۵ شعبه جدید در سال مالی ۲۰۲۳ به دنبال افزایش تعداد شعبات خود است.

گزارش مالی شرکت Dollarama مستقر در مونترال، حاکی از آن است که فروش این شرکت در سه ماهه چهارم سال مالی ۲۰۲۳ نسبت به دوره زمانی مشابه در سال ۲۰۲۲ حدود ۲۰.۳ درصد افزایش یافته است. این افزایش فروش برابر با ۱٬۴۷۳.۲ میلیون دلار است.

مدیر عامل Dollarama، نیل راسی، با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: «افزایش ۱۲ درصدی فروش و رشد ۲۷ درصدی EPS (سود هر سهم)، نشان از عملکرد بی‌نظیر ما در سال مالی ۲۰۲۳ دارد. این اعداد نشان دهنده ارتباط ما با مصرف‌کنندگان و مدل کسب و کار شگفت‌انگیز ما است.»

این فروشگاه خرده‌فروشی هم‌اکنون ۱۵۰۰ شعبه در کانادا دارد. پیش‌بینی می‌شود Dollarama تا سال ۲۰۳۱ نزدیک به ۷۰۰ شعبه در سراسر کانادا خواهد داشت.

علاوه بر افزایش فروش، کاهش هزینه باربری کالاهای وارداتی می‌تواند بر افزایش حاشیه سود ناخالص تأثیر مثبت داشته باشد.

فرضیه‌هایی نظیر عدم ظهور بیماری‌های همه‌گیری که بر الگوی خرید تأثیر می‌گذارند و همچنین عدم وجود آب و هوای نامساعد در فصل تعطیلات و جشن‌های بزرگ مواردی هستند که در این گزارش مالی مورد توجه قرار گرفته‌اند.

در حالی که تورم، نرخ بهره وام‌ها و قیمت مواد غذایی و کالاهای مصرفی افزایش پیدا می‌کنند، Dollarama‌ توانسته است با حفظ قیمت محصولات خود با سقف ۵ دلار رشد قابل‌توجهی پیدا کند.

این فروشگاه خرده‌فروشی به عنوان یکی از برترین خرده‌فروشی‌های کانادا معرفی شده است.

در این لینک می‌توانید گزارش کامل را مطالعه کنید.

 

منبع: Dailyhive