Friday, April 19, 2024
-1.2 C
Calgary

ارزان‌ترین شهرها از نظر قیمت مسکن در نزدیکی کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

رشد سرسام‌آور قیمت مسکن و اجاره‌بها در کلگری باعث شده تا بسیاری بدنبال سکونتگاه‌های ارزان‌تر در فاصله نزدیک از آن بگردند.

خوشبختانه براساس گزارش اخیر Calgary Real Estate Board تعداد این نواحی کم نیست.

در ادامه با برخی از این سکونتگاه‌ها که پایین‌ترین نرخ‌ها برای خرید مسکن را دارند آشنا می‌شویم.

Airdrie

هرچند میانگین قیمت مسکن در Airdrie طی ماه مارچ به 497,200 دلار افزایش یافت، اما همچنان در مقایسه با سال گذشته (510,700 دلار) ارزان‌تر است.

با اینحال تعداد خانه‌های موجود در لیست فروش در مقایسه با پارسال 22 درصد کمتر شده و پایین‌ترین رقم از سال 2014 به اینسو رسیده است.

Cochrane

طی اپریل و برای دومین ماه پیاپی میانگین قیمت مسکن در Cochrane افزایش پیدا کرد و به 501,900 دلار رسید؛ با اینحال هنوز قیمت خانه در این شهر از کلگری ارزان‌تر است. Cochrane ازجمله معدود شهرها در این ناحیه بوده که تعداد منازل موجود در لیست فروش آن بیشتر شده و در مقایسه با سال گذشته رشد 78 درصدی را نشان می‌دهد.

High River

High River بعنوان یکی از ارزان‌ترین شهرهای منطقه برای زندگی محسوب شده و میانگین قیمت منازل آن در مقایسه با سال گذشته رشد بسیار کمی پیدا کرده است. در این شهر نیز همچون Cochrane شاهد افزایش خانه‌های موجود در لیست فروش هستیم.

Strathmore

Strathmore تنها شهر نزدیک به کلگری بوده که میانگین قیمت مسکن در آن کمتر از 400,000 دلار است. هرچند تعداد خانه‌های موجود در لیست فروش آن چندان زیاد نیست، اما همچنان قیمت پایینی دارند.

Canmore

هرچند Canmore را نمی‌توان یک شهر ارزان برای خرید یا اجاره مسکن دانست، اما بدون شک گزینه‌ای جذاب محسوب می‌شود. میانگین قیمت مسکن در این شهر همچنان به رشد خود ادامه داده و هم‌اکنون به 875,300 دلار رسیده است. این رقم در مقایسه با پارسال رشد 5.9 درصدی را نشان می‌دهد.

منبع: Daily Hive