Thursday, April 25, 2024
10.1 C
Calgary

پنج موقعیت شغلی با دستمزد بالای صد هزار دلار در کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر در جست‌وجوی یک شغل با دستمزد مناسب و شرایط کاری خوب در کلگری می‌گردید گزینه‌های بسیاری پیش روی شماست، اما دستمزد بالای صد هزار دلار بخواهید حق انتخاب شما کمتر می‌شود.

در ادامه با پنج موقعیت شغلی عالی با دستمزد بسیار بالا در کلگری آشنا می‌شویم.

Director, Compensation – Altalink

دستمزد: 135 تا 173 هزار دلار

در این شغل شما مسئول پشتیبانی تجزیه‌وتحلیل، مدلسازی، پیاده‌سازی و مدیریت برنامه‌ها و فرایندهای جبران خسارت، با در نظر گرفتن و هماهنگ با فلسفه کلی جبران خسارت هستید. بعلاوه تحت این موقعیت شغلی هدایت بخش HR بیزینس در تمام پرونده‌های اداری را برعهده خواهید داشت.

Career College Director

دستمزد: 135 هزار دلار

شما در این شغل مدیریت اعضای هیئت علمی، کارکنان، دانشجویان و فعالیت‌های روزانه دانشگاه مربوطه را برعهده دارید. شما بعنوان مدیر باید به یک نقطه اتصال در داخل سازمان و حوزه تخصصی تبدیل شوید.

Director of Product – Zerokey

دستمزد: 105 تا 140 هزار دلار

این شرکت بدنبال یک عضو عالی با قدرت معاشرت بالا که توانایی همکاری با تیم‌های مختلف کاری را دارد، می‌گردد. وظایف شما از برنامه‌‍ریزی استراتژیک پیشرفته تا پروژه‌های اجرایی روزمره را شامل شده و باید به اولویت‌بندی در سطح بیزینس وارد بحث‌های فنی عمیق با بخش‌های مهندسی و تحقیق‌ و توسعه شوید. شما در این شغل اهداف بلندپروازانه در زمینه رشد، انطباق و عملکرد را تعیین کرده و به آن‌ها دست پیدا می‌کنید و به شرکت کمک خواهید کرد تا مسیر صعودی خود در سراسر جهان را ادامه دهد.

Social Program Officer – The Brenda Strattford Foundation

دستمزد: 125 تا 140 هزار دلار

شما برنامه‌های اجتماعی، قوانین اجتماعی و طرح‌های پیشنهادی را توسعه خواهید داد. همچنین نظارت بر کارکنان و دانشجویان حرفه‌ای و پشتیبانی، برنامه‌ریزی و هماهنگی حوزه خدمات اجتماعی را برعهده دارید. همچنین آن‌ها یک پست شغلی برای Director of Care با سقف دستمزد 120 هزار دلاری نیز دارند.

Senior Director, Philanthropy – Calgary Health

دستمزد: 120 تا 140 هزار دلار

این فرصت شغلی مهم گزارش خود را به معاون امور خیریه رئیس جمهور ارائه می‌دهد. در این موقعیت کاری مسئول رهبری تیمی از جمع‌آوری‌کنندگان کمک‌های مالی و همچنین طراحان استراتژی، توسعه و اجرای استراتژی هستید که برای دستیابی به اهداف درآمدی بنیاد فعالیت می‌کنند. این شغل بر برنامه‌ریزی، طراحی، سازمان‌دهی و مدیریت تمام جنبه‌های تیم خیریه (در راستای اهداف کلی بنیاد سلامت برای جمع‌آوری کمک‌های مالی) نظارت می‌کند که شامل هدایای اصلی، هدایای مهم و ابتکارات جمع‌آوری کمک‌های مالی می‌شود. مدیر ارشد با تیم خیریه و متخصصان بازاریابی و ارتباطات همکاری نزدیک دارد تا یک استراتژی یکپارچه که فرهنگ بشردوستی را در سراسر سازمان تقویت می‌کند، ایجاد شود.

منبع: Daily Hive