Thursday, March 28, 2024
-5.3 C
Calgary

از سرگیری فعالیت Service Canada پس از اعتصابات

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

بزگترین اعتصاب فدرال برنامه سفر بسیاری از کانادایی‌ها را بهم ریخت و آن‌ها را سردرگم کرد. حال با امضای توافقی آزمایشی میان کارمندان و دولت، اداره Service Canada قصد دارد فرایند پردازش درخواست‌های گذرنامه را بار دیگر از سر بگیرید.

طی مدتی که کارمندان در اعتصاب بودند اداره Service Canada حدود 27,900 درخواست دریافت کرد که 81 درصد از رقم پیشبینی‌ شده برای این مدت کمتر بود. در این بازه زمانی تنها درخواست‌هایی که دارای ضرورت‌های بشردوستانه یا اضطراری بودند مورد پردازش قرار گرفتند.

همین موضوع باعث شده تا حال با شروع به کار دوباره دفاتر، کسانی که منتظر پردازش درخواست خود هستند زمان بیشتری را در صف بمانند، زیرا هنوز تا زمان بازگشت روند بررسی مدارک به شرایط نرمال فاصله داریم.

پس اگر در صف‌های طولانی دفاتر هستید یا زمان بیشتری را پشت خطوط تلفن منتظر می‌مانید تعجب نکنید.

با تمامی اینها براساس اطلاعیه منتشر شده اگر کار بسیار ضروری دارید نیاز نیست از ساعت‌ها پیش از بازگشایی دفاتر در پشت درب بایستید؛ در این اطلاعیه آمده که در طول روز کارمندان مدارک مراجعه‌کنندگان را با توجه به ضرورت و برنامه سفر آن‌ها مورد پردازش خارج از نوبت قرار می‌دهند.

همچنین این آژانس به شهروندان اطمینان داده که جای هیچگونه نگرانی درباره طولانی‌شدن دوره بهبود و بازگشت به شرایط نرمال وجود ندارد.

کارینا گولد، وزیر خانواده، کودکان و توسعه اجتماعی، با سپاس از کانادایی‌ها برای شکیبایی آن‌ها گفت: “هرچند اعتصاب کارمندان بر ارائه خدمات گذرنامه تاثیر گذاشته، اما موقعیت ما به قدری خوب است که بتوانیم در زمانی کوتاه شرایط را بهبود بخشیده و هرگونه تاخیر را برطرف کنیم تا کانادایی‌ها خدمات گذرنامه‌ را سریعا دریافت کنند.”

تعداد 300 مرکز Service Canada در سراسر کشور فعالیت می‌کند که خدمات 20 روزه درخواست پاسپورت را ارائه می‌دهند. همچنین 13 دفتر خدمات 10 روزه صدور گذرنامه را ارائه داده و در 36 مرکز تخصصی نیز خدمات 10 روزه گذرنامه ارائه می‌شود.

برای دریافت آخرین اخبار درباره خدمات گذرنامه به اینجا مراجعه کنید.

منبع: Daily Hive