Friday, March 29, 2024
-5.3 C
Calgary

50 Cent با تور جهانی خود به کلگری می‌آید

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

رپر محبوب تمامی نسل‌ها، 50 Cent، با تورFinal Lab  خود تحت عنوان Scotiabank Saddledome در سپتامبر سال جاری به کلگری می‌آید.

رپر آهنگ‌های “In Da Club” و “Candy Shop” اعلام کرد به مناسبت بیستمین سالگرد اولین آلبوم خود به نام Get Rich or Die Tryin قرار است یک تور جهانی برگزار کند.

تنها طرفداران واجد شرایط می‌توانند در این تور جهانی شرکت کنند. طرفداران این رپر در آمریکای شمالی می‌توانند تا ۷ می، ساعت ۲۳:۵۹ به وقت ET، برای دریافت کد واجدین شرایط اقدام کنند.

طرافدارانی که کد واجدین شرایط را دریافت کرده‌اند نیز می‌توانند در تاریخ ۱۰ می برای پیش‌فروش بلیط کنسرت اقدام کنند. فروش این بلیط‌های محدود در Ticketmaster، در تاریخ ۱۲ می و از ساعت ۱۰ صبح آغاز خواهد شد و تا اتمام موجودی ادامه پیدا خواهد کرد.

خبر خوش اینکه اگر نتوانستید بلیط کنسرت 50 Cent در کلگری را تهیه کنید، می‌توانید برای تهیه بلیط کنسرت شب بعد که در Rogers Place ادمونتون برگزار می‌شود اقدام کنید.

تور آمریکا در ۲۱ جولای و در Maverik Center سالت لیک سیتی، یوتا، آغاز خواهد شد. تور اروپا نیز در ۲۸ سپتامبر و در Ziggo Dome آمستردام، هلند، آغاز می‌شود.

 

منبع: Dailyhive