Friday, March 29, 2024
-6.9 C
Calgary

هشت موقعیت شغلی پردرآمد در حوزه نفت و گاز آلبرتا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

با نگاهی به آگهی‌های شغلی استان می‌توان فرصت‌های گوناگون در حوزه صنعت نفت و گاز آلبرتا را یافت که دستمزد بسیار بالایی پرداخت می‌کنند. این مشاغل در بیشتر شهرها موجود بوده اما تمرکز آن‌ها در Fort McMurray بیش از دیگر نقاط آلبرتاست.

در ادامه هشت مورد از این موقعیت‌های شغلی که دستمزد بیش از 100,000 دلار در سال دارند، معرفی شده‌اند.

Senior PLC Programmer – کلگری

دستمزد: 70 تا 80 دلار در ساعت

شرکت Global Resources Designs بدنبال جذب یک Intermediate PLC Programmer حرفه‌ای برای طراحی و نصب سیستم‌های کنترلی است. شما در این موقعیت شغلی به نقاط گوناگون سفر کرده، تجزیه و تحلیل مورد نیاز سیستم را انجام داده، کد منطقی و قابل برنامه‌ریزی سفارشی را نوشته و نصب کرده، کارایی سیستم را تست و در نهایت پشتیبانی عملیاتی از آن را ارائه می‌دهید. بگفته این شرکت شما باید اطلاعات کافی درباره مکانیک ماشین، تفکر منطقی و توانایی کار کردن با حداقل نظارت را داشته باشید. یک برنامه‌ریز ماهر PLC باید بتواند براحتی یک برنامه قدرتمند و مناسب برای هر نیاز مکانیکی یا الکتریکی را شناسایی و طراحی کند.

Supervisor/Senior/Analyst, Financial Reporting – کلگری

دستمزد: 120,000 تا 145,000 دلار در سال

در این موقعیت شغلی شما مسئول اجزای کلیدی چرخه ارائه گزارش مالی برای شرکت Roneta خواهید بود. همچنین شما مسئول تهیه صورت‌های مالی سه‌ماهه و سالانه تلفیقی و یادداشت‌های مربوطه هستید. علاوه بر این‌ در تهیه گزارش فصلی تجزیه‌وتحلیل مدیریت، گزارش ESTMA و موارد دیگر شرکت خواهید داشت.

Class 1 – Super B Tanker Driver – Grand Prairie

دستمزد: 120,000 تا 160,000 دلار در سال

شرکت Avenge Energy Services بدنبال استخدام راننده برای شیفت‌ و مراکز گوناگون است. تریلی‌های حمل تانکر برای مصارف گوناگون ازجمله حمل سیال TDG، آب آشامیدنی، تانکرهای پیشرفته StraightVac، و تانکرهای تحت فشار استفاده شده و این امکان را خواهید داشت تا در واحدهای دیگر ازجمله دیگ‌های بخار و روغن‌های داغ آموزش‌های لازم را فرا بگیرید.

Journeyperson Heavy Duty Mechanic – ادمونتون

دستمزد: 150,000 تا 165,000 دلار در سال

شرکت Finning به نیرویی نیاز دارد که بتواند به نقاط گوناگون در آلبرتا و NWT سفر کند. او باید در این سفرها به انجام کلیه تعمیرات، عیب‌یابی، تنظیم، اوورهال و نگهداری از تجهیزات سیار سنگین Cat که در ساخت‌وساز، جنگلداری، معدن و صنعت نفت و گاز مورد استفاده قرار می‌گیرند، مشغول شود. Mobile Workforce دارای نیروهای تکنسین بوده که در حوزه تجهیزات ساخت‌وساز و جنگلداری، تجهیزات معدن و محصولات Power Systems تخصص دارند.

Class 1 & 3 Operators – Fort McMurray

دستمزد: 88,400 تا 174,000 دلار در سال

شرکت Manatokan Oilfield Services بدنبال جذب یک نیروی ماهر برای راه‌اندازی ایمن طیف وسیعی از واحدها، ارائه خدمات ایمن و باکیفیت به مشتریان و حمل‌ونقل کالای خطرناک است.

Down Hole Pump Supervisor – Grand Prairie

دستمزد: 120,000 تا 200,000 دلار در سال

شرکت Challenger Technical Services بدنبال یک نیروی برای نظارت بر ACU Remedial Cementing Unit و SSP Stimulation Pumpers در آلبرتا، ساسکاچوان و بریتیش‌کلمبیا و یک نیروی نظارت مستقیم Field Opoerator می‌گردد. شما در این موقعیت شغلی در طول روز بر عملیات سیمان‌کاری، تحریک و همچنین پمپاژ سیال نظارت خواهید داشت.

Well Testing Supervisor – Grand Prairie

دستمزد: 120,000 تا 200,000 دلار در سال

شرکت Rosaka بدنبال یک نیروی Well Testing Supervisor بمنظور کمک به تهیه اسناد HAZOP، P&ID و تجهیزات می‌گردد. همچنین شما SOPs، JSAs و MSDSs را تکمیل و دنبال کرده و تجهیزات مناسب برای اجرای پروژه‌ها را با کمک هماهنگ‌کننده میدان، مدیر عملیات و سایرین انتخاب می‌کنید.

Mining Electrician – Fort MaMurray

دستمزد: 212,565.84 دلار در سال

شرکت ATI قصد دارد تعدادی Mining Electrician را برای انجام مشاغل کارگاهی در کمپ‌های واقع در Fort McMurray Oil Sands استخدام کند. در این شغل شما 14 روز به کار مشغول بوده و سپس 14 روز در مرخصی هستید، بعلاوه امکان انجام اضافه‌کاری هم وجود دارد. شیفت‌های کاری 12 ساعته و بصورت چرخشی در روز و شب هستند. آن‌ها بدنبال برقکارهای معدن با تجربه کار در معادن روباز و آشنا به سیستم‌های Wenco، سیستم‌های Modular Mining، HP GPS و غیره می‌گردند.

منبع: Daily Hive