صحنه تئاتر در کلگری در تابستان داغ‌تر میشود و برنامه های متنوعی در این فصل اجرا می‌شود. امسال هم سه برنامه محلی تئاتری وجود دارند که ارزش دیدن در این تابستان گرم را دارند.

 

Calgary Fringe Festival

اگر شما در مورد انتخاب نمایش تئاتر که می روید سختگیر هستید مطمئنا از گزینه های موجود در جشنواره Fringe کلگری (4 تا 12 Augest) قدردانی خواهید کرد. این جشنواره تئاتر سالانه نزدیک به ۴۰ برنامه برای نمایش دارد.

از جمله اجرای دلقک مکبث شکسپیر، اجرای موزیکال بورقانونی ، کاباره شبانه و بسیاری برنامه های دیگر… برخی از این گروه‌های نمایشی محلی و از کلگری هستند ولی بیشتر گروه ها از سراسر کانادا برای انجام این رویداد به کلگری سفر کرده اند. اکثر برنامه ها در مکان های مختلف Inglewood برگزار می شود، بنابراین شما می توانید به راحتی بیش از یک نمایش را در برنامه های خود قرار دهید.

calgaryfringe.ca

Opera in the Village

این برنامه در فضای پارک ENMAX در چادر سفید بزرگ در ماه August برگزار میشود. اپرای کلگری امسال Roger & Hammerstein’s 1949 musical South Pacific  را که در دوره جنگ جهانی دوم اتفاق افتاده است را به روی صحنه می برد. این اپراها به مدت ۲ هفته از ۱۰ تا ۱۳ و همچنین ۱۷ تا ۲۰ ماه August از ساعت ۸ شب (روزهای پنج شنبه، جمعه و شنبه) و ساعت ۳ بعد از ظهر (یکشنبه ها) اجرا میشود.

همچنین می توانید با همه اعضای خانواده به تماشای برنامه سیندرلا بنشینید که یک اپرا یک ساعته است که در ظهر روزهای شنبه و یکشنبه اجرا میشود. در این روزها همچنین میتوانید از بیش از 20 غرفه فروش اجناس مختلف، ماشین های مواد غذایی و اجرای موسیقی محلی لذت ببرید.

calgaryopera.com

Shakespeare by the Bow

بازیگران از سراسر آلبرتا در حال حاضر برای اجرای این برنامه دورهم جمع شده اند و در حال تمرین نمایش نامه ویلیام شکسپیر هستند همانطور که شما آن را دوست خواهید داشت ،این اجرای فوق العاده تا August 27 اجرا می شود. یک ساعت و نیم طول می کشد تا این کمدی داستان دو دختر جوان Rosalind و Celia، که از خانه خود فرار می کنند و در جنگل آرکادیا آردن مخفی می شوند را روایت کند.

این اجرا در فضای باز پارک در جزیره پرنس انجام می شود و برای آن هر اندازه که بخواهید می توانید پرداخت کنید ، به این معنی که هر کسی می تواند از آن استفاده کند و به اندازه دلخواه  پول پرداخت کند.

اگر می خواهید از این برنامه دوچندان لذت ببرید، پیشنهاد میکنم یک سبد پیک نیک از کافه نزدیک رودخانه سفارش  دهید و به همراه خود داشته باشید. نمایش ها هر روز از ساعت 7 بعد‌از‌ظهر (سه شنبه تا شنبه) و در روز یکشنبه ساعت 2 تا 7 بعد از ظهر اجرا می شوند.

theatrecalgary.com

مقاله قبلیسالادهای مقوی برای داشتن یک رژیم غذایی سالم
مقاله بعدیکتاب هایی که آینده را پیش بینی کرده اند