همه علاقه داریم گاهی از روال خسته‌کنندۀ زندگی روزمره فاصله گرفته و کمی هم وقت بگذاریم ببینیم دنیا دست کیست! خب، اگر می‌خواهید بدانید دنیا واقعاً دست کیست، این فهرست را فراموش نکنید.

۱۰. iD

Ideas & Discoveries مجله‌ای است که همه چیز را پوشش می‌دهد؛ تاریخ باستان، فناوری آینده‌نگر، ساختار درونی بدن انسان، انجمن‌های سری، اشتباهات تاریخ، حقایق و افسانه‌ها و شگفتی‌های دنیای‌مان.

۹. Archaeology

علاقمندان به اسرار فسیل‌، استخوان و سایر کشفیات باستان‌شناسی توجه داشته باشند. Archaeology بهترین گزینه‌ای است که در این زمینه می‌توانید پیدا کنید.

۸. Sky & Telescope

از این پس با “آسمان و تلسکوپ” به تماشای آسمان شب بنشینید. این مجله که در سال ۱۹۴۱ آغاز به کار کرد، دروازه‌ای است ایده‌آل به سوی شگفتی‌های کیهان؛ هم برای حرفه‌ای و هم برای مبتدی‌ها.

۷. Discover

اسم این مجله گویای همه چیز است. اگر می‌خواهید از جدیدترین کشفیات صورت گرفته در دنیای علم جا نمانید، Discover را دنبال کنید.

۶. Popular Science

حقیقتاً محبوب‌ترین شاخه‌های علمی را برای علاقمندان پوشش داده است. تازه‌های تکنولوژی و پیشرفت‌های نوین علمی، چیزی است که همگی بدان علاقه داریم.

۵. Smithsonian

این مجله، نشریۀ رسمی انستیتویی به همین نام است. همانند موزۀ اسمیت‌سونین، مجلۀ اسمیت‌سونین نیز گزیده‌های جذاب علمی و تاریخی را برای مخاطبان خود ارائه می‌کند.

۴. Scientific American

ساینتیفیک امریکن به مدد تصاویر و اینفوگرافیک‌های جذاب و هم‌چنین تحلیل‌های تخصصی، جای پای خود را به عنوان یکی از بی‌بدیل‌ترین مجله‌های علمی محکم کرده است.

۳. Popular Mechanics

در کنار ستون‌های “انجام در خانه”، Popular Mechanics جدیدترین اخبار دنیای تکنولوژی و صنایع ماشینی را نیر برای‌تان گردآوری کرده است.

۲. Psychology Today

شناخته‌شده‌ترین نشریه در عرصۀ ذهن و رفتار انسان. اگر به روان‌شناسی علاقه دارید، Psychology Today هر ماه برای شما منتشر می‌شود.

۱. National Geographic

تا جایی که یادمان می‌آید، تصاویر بی‌نظیر این مجله از طبیعت و حیات وحش، همواره نقل محافل بوده است. نشنال جئوگرافیک امروزه دیگر در “راز بقا” خلاصه نمی‌شود.

پیشنهاد پیکوبینو: New Scientist

هر چند نامی از New Scientist در فهرست انتخابی All You Can Read مشاهده نمی‌شود؛ با این حال ۳۱۵۱امین شماره از این مجله دو روز قبل – ۱۱ام نوامبر ۲۰۱۷ – به قوت سابق منتشر شد. New Scientist هر هفته در قالب ۶۰ صفحه منتشر می‌شود. این مجله هم به سبک اکثر مجله‌های علمی، جذاب‌ترین‌های تمام زمینه‌ها را گردآوری می‌کند. New Scientist اصالتی مثال‌زدنی دارد.

مقاله قبلیزلزله چیست؟ آیا پیش بینی زلزله ممکن است؟
مقاله بعدی۱۰ مورد از مهیب ترین و مرگبارترین زمین لرزه های تاریخ