باروبندیل خود را جمع کنید و برای یک تابستان به‌یادماندنی آماده شوید.

Busabout، متخصص در زمینه‌ی سفرهای منعطف، در حال حاضر به دنبال چهار جهانگرد است که تابستان امسال با هزینه تمام شده به ارزش ۹۰۰۰ دلار به اروپا سفر و ماجراجویی‌های خودشان را ثبت کنند.

این شرکت نه تنها تمام هزینه‌های شما، از جمله هزینه سفر هوایی، اقامت، تور هاپ‌آن-هاپ‌آف (Hop-on Hop-off)‌ نامحدود و هزینه‌های اضافی خود شما را را پرداخت می‌کند، بلکه در پایان سفر به شما دستمزد هم می‌دهد. هنوز متقاعد نشده‌اید که این کار یک کار تمام وقت است؟ پس همچنان با ما همراه باشید.

و اما خودِ کار

این چهار مسافر خوش‌شانس، در سه ماه تابستان (از اوایل ژوئن تا اوایل سپتامبر) با تورهای خصوصی هاپ‌آن-هاپ‌آف Busabout، به یک ماجراجویی فراموش نشدنی برای کشف اروپا خواهند رفت. تنها کاری که این مسافران باید انجام دهند این است که ماجرجویی‌های خودشان را به صورت آنلاین و در شبکه‌های اجتماعی ثبت کنند. به همین راحتی!

هر چهار عضو تیم سفر Busabout براساس استعدادشان برای تولید محتوا در یکی از پلتفرم‌های اجتماعی (اینستاگرام، یو‌تیوب، وبلاگ، و انسپ‌چت) انتخاب خواهند شد.

بهترین قسمت هنوز مانده است! شما می‌توانید به صورت گروهی برای این سفر اقدام کنید.

برنامه سفر

سفر شما در ماه ژوئن آغاز می‌شود، در ابتدای سفر به برخی از مکان‌های هیجان‌انگیز اروپا مانند Lake Bled، Krakow و San Sebastián سفر خواهید کرد.

بعد، به سمت کشف جواهرات پنهان اروپا مانند بهشت صخره‌نوردها یعنی Grünau در اتریش، و  پناهگاه Lauterbrunnen در سوئیس رهسپار خواهید شد.

ماجراجویی حماسی سه‌ماهه‌ی شما با یک هفته قایقرانی در کرواسی به پایان خواهد رسید.

متقاضیان

کسانی که علاقه‌مندند عضوی از این تیم باشند، باید پلتفرم اجتماعی مورد نظر خود را (اینستاگرام، اسنپ‌چت، یوتیوب و یا یک پلتفرم وبلاگنویسی مانند Blogspot و WordPress) انتخاب کنند.

سپس باید در یک ویدیو ۶۰ ثانیه‌ای نشان دهند چرا تنها کسی هستند که باید این موقعیت را بدست آورد. به خلاقیت شما امتیاز داده می‌شود!

کسانی که می‌خواهند به صورت دوتایی یا یک گروه سه الی چهار نفره اقدام کنند، می‌توانند یک ویدیو دست‌جمعی بگیرند و حتما باید هر کدام یک پلتفرم اجتماعی متفاوت داشته باشند.

ثبت‌نام تا اواسط آورین ۲۰۱۸ باز است. ویدیوهای تکمیل‌شده روز دوشنبه ۵ مارس در وب سایت Busabout منتشر می‌شوند.

موفق باشید!

منبع : dailyhive

مقاله قبلیتحقیقات پلیس در مورد بسته‌ی مشکوک برج ادمنتون ادامه دارد
مقاله بعدیوضعیت نامساعد سالن‌های ورزشی کلگری نسبت به ادمونتون