Friday, March 29, 2024
-6.5 C
Calgary

این پیاده‌راه چوبی ۱ کیلومتری آلبرتا را از دست ندهید

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

کوه‌های راکی پر از مناظر نفس‌گیر است و هر کانادایی باید حداقل یک بار در طول زندگی خود از این کوه‌ها دیدند کند. این کوهستان بکر پر از پیاده‌راه‌ها و مسیرهای صخره‌نوردی و کوهنوردی است، اما اگر صخره‌نوردی و کوهنوردی برای شما بسیار سخت است، باز هم می‌توانید بدون اینکه پاهای‌تان را به زحمت بیاندازید از تماشای مناظر زیبا لذت ببرید.

Banff در آلبرتا یک مقصد توریستی بین‌المللی است که تپه‌های اسکی درجه‌ یک، تورهای یخچالهای طبیعی و بهترین رستوران‌های کشور را در خود جای داده است. با این حال، یکی از مهمترین جاذبه‌های این شهرهای کوچک، کوه سولفور (Sulphur Mountain) است.

کوه سولفور نامش را از چشمه‌های آب گرم باستانی که در نزدیکی کوهپایه‌اش هستند گرفته است. می‌توانید در آب‌گرم‌های معدنی طبیعی، تنی به آب بزنید. اما قبل از هر چیز پیشنهاد می‌شود اول از کوه بالا بروید.

با سوار شدن بر Banff Gondola به ۲۲۹۲ پایی قله‌ی کوه می‌رسید و در آنجا می‌توانید در رستوران‌ها و سکوهای تماشا استراحت کنید و از تماشای مناظر لذت ببرید و یا به بالای کوه بروید و از مسیر پیاده‌راه چوبی به طول ۱ کیلومتر به ایستگاه Cosmic Ray  بروید. بهترین قسمت این سفر، تماشای مناظر کوه‌های راکی، Bow Valley و شهر Banff است.
برای کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید به وبسایت Banff Lake Louise مراجعه کنید.

منبع: Sulphur Mountain