Friday, March 29, 2024
-6.5 C
Calgary

بازگشایی رسمی رودخانه‌ی Bow برای قایق‌سواری و شنا در تابستان

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

رودخانه‌یBow  بخش مهمی از هویت کلگری و همچنین مکانی عالی برای پناه بردن به خنکی آب در گرمای تابستان است.

شنا کردن درBow، چیزی شبیه به یک مراسم تشریفاتی برای کلگریایی‌هاست؛ آب‌های آرام این رودخانه بهترین چیز برای لذت بردن از یک روز‌ گرم تابستانی همراه با دوستان است.

متاسفانه گاهی‌اوقات به علت بارش زیاد باران و آب شدن برف‌ها و افزایش جریان آب، رودخانه‌های کلگری کمی خشن می‌شوند (سال ۲۰۱۳ را یادتان هست؟).

همین اتفاق در ۲۸ می هم افتاد و شهرداری کلگری به قایقران‌ها و شناگرها هشدار داد که جریان آب رودخانه بیش از ۲۸۰ مترمکعب بر ثانیه است.

با این حال روز جمعه اول ژوئن، جریان آب رودخانه زیر ۲۸۰ متر معب بر ثانیه تشخیص داده شد و شهرداری علامت‌های هشدار را برداشت.

تعدادی از کلگریایی‌های مشتاق هم تیوب‌ها، رفت‌ها و قایق‌هایشلن را به آب انداختند و از گرمای زودهنگام بهاری فرار کردند.

مثل همیشه از قایقران‌ها و شناگرها خواسته شده مراتب احتیاط را رعایت کنند چراکه هر آن امکان بازگشت جریان تند رودخانه وجود دارد.

شهرداری در بیانیه‌ای اظهار داشت: «در طول بهار و تابستان، ذوب شدن برف‌ها می‌تواند شرایط خطرناکی برای کسانی که در رودخانه هستند ایجاد کند؛ لطفا این توصیه‌ها را جدی بگیرید. برداشتن علامت‌ها هشدار به معنای رفع قطعی خطر نیست».

اگر نمی‌خواهید سر از دادگاه دراورید یا جریمه شوید، حتما جلیقه‌ی نجات همراه داشته باشید. همچنین از مصرف نوشیدنی‌های الکلی جدا خودداری کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مقررات شهرداری، به وبسایت رسمی آنها مراجعه کنید؛ سطح به روزرسانی شده‌ی جریان آب رودخانه‌های آلبرتا را نیز می‌توانید از اینجا پیدا کنید.

منبع: dailyhive