Thursday, April 25, 2024
16.5 C
Calgary

آموزش کمپینگ و ساخت خانه های زمستانی

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

کمپینگ عملا یکی از فعالیت‌های مورد علاقه‌ی کانادایی‌ها برای گذرادن وقت است. با این حال، وقتی زمستان می‌رسد، ترجیح می‌دهیم در خانه بمانیم. اما مدرسه‌ای در بریتیش کلمبیا هست که به شما یاد می‌دهد چطور در زمستان هم از کمپینگ در طبیعت لذت ببرید.

در مدرسه Canada West Mountain، راه و روش و مهارت‌های لازم برای کمپینگ در زمستان را یاد می‌گیرید. در این مدرسه، تکنیک‌های اولیه‌ی بقا و مهارت‌های مقابله با بهمن به شما آموزش داده می‌شود و همچنین این فرصت را خواهید داشت که ایگلوی خودتان را بسازید و شب را داخل آن به صبح برسانید. البته آنها توصیه می‌کنند که تجربه کمپینگ در تابستان، و همچنین مهارت اسنوشو یا اسکی را داشته باشید.

نصف روز از این برنامه ۲٫۵ روزه، به گذراندن کلاس تئوری در مورد برنامه‌ریزی، تهیه و تدارک لوازم و ابزارهای لازم و خطرات موجود پرداخته می‌شود. و بقیه برنامه هم به یادگیری عملی انواع مهارت‌های زمستانی می‌گذرد.

در وبسایت این مدرسه نوشته شده:«این برنامه یک مقدمه‌ی عالی و سرگرم کننده برای کمپینگ در زمستان است. شما در این برنامه مهارت‌های مورد نیاز برای کمپینگ شبانه در زمستان، از جمله روش‌های زنده ماندن در سفرهای زمستانی و آموزش مهارت‌های پیشرفته را یاد می‌گیرید. دوره‌ای فوق‌العاده برای آماده شدن برای کمپینگ‌های زمستانی در مقیاس وسیع!»

برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت مدرسه مراجعه کنید.

منبع: dailytings