Thursday, March 28, 2024
0.3 C
Calgary

جام جهانی بارهای آلبرتا را تا صبح باز نگه می‌دارد

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

با وجود اینکه تیم ملی مردان کانادا در جام جهانی ۲۰۱۸ حضور ندارند، اما مردم کلگری و ادمونتون هنوز هم دوست دارند که مسابقات را همراه با بقیه مردم جهان تماشا کنند.

خبر خوب اینکه می‌توانید در طول مسابقات، ساعات بیشتری را در بارهای استان برای تماشای فوتبال بگذرانید. جهت رفاه حال طرفداران فوتبال در استان آلبرتا بار‌ها نیم ساعت قبل از شروع مسابقه باز خواهد شد و آماده پذیرایی از فوتبال دوستان خواهد بود.

همچنین طرفداران تیم ملی کشورمان هم می‌توانند در برخی مراسمات ویژه که در سطح شهر جهت برگزاری مراسم تعبیه شده است شرکت کنند و در کنار هموطنان بازی‌های ایران را تماشا کنند.

https://www.facebook.com/events/181341202565988/?active_tab=about

انجمن دانشجویان ارشد ایرانی (IGSA)، و گروه پرشین گالف کلاب (pgc) ،مسابقات ایران در جام جهانی 2018 روسیه را به نمایش می گذارند. این مسابقات در روزهای جمعه ۱۵ ژوئن در سالن نمایش Co-op، چهارشنبه ۲۰ ژوئن و دوشنبه ۲۵ ژوئن در پاب جیمسون در نزدیک دانشگاه کلگری برگزار می شود. همچنین انجمن ایرانیان دانشگاه آلبرتا (ISAUA) در ساعت ۸:۴۵ صبح ۱۵ ژوئندر سالن Solarium (E2-100) ساختمان ETLC جمع می‌شوند تا بازی اول تیم ملی کشورمان را مقابل مراکش تماشا کنند.

به دلیل موقعیت زمانی روسیه نسبت به کانادا، اکثر بازی‌های جام جهانی به وقت کانادا، در ساعات اولیه صبح انجام می‌شوند. بیشتر مسابقات جام جهانی در ساعات ۶ و ۹ به وقت استان آلبرتا می‌باشد، از این رو بار‌ها نیم ساعت قبل از این شروع هر مسابقه پذیرای طرفدارن سحر خیز فوتبال می‌باشد. فقط مسابقه استرالیا مقابل فرانسه است که در ساعت ۴ صبح به وقت آلبرتا برگزار می‌شود که در آن روز بخصوص برخی بار‌ها جهت این امر باز می‌باشند.

به همین دلیل بارها و مشروب‌فروش‌ها اجازه دارند در طول جام جهانی، خارج از ساعت عرف، مشروبات الکلی در محل سرو کنند؛ این یعنی شما می‌توانید صبح اول صبح که چشمان‌تان را باز کردید، اولین چیزی که می‌خورید یک لیوان آبجو باشد.

جام جهانی

Alain Maisonneuve، رئیس و مدیرعامل AGLC می‌گوید: «با شروع شدن محبوب‌ترین رویداد ورزشی جهان در روسیه، آلبرتایی‌ها زود از خواب بیدار می‌شوند و یا تا دیروقت بیدار می‌مانند تا بازی تیم‌های مورد علاقه خودشان را تماشا کنند. AGLC نیز با کمال خوشحالی اعلام می‌کند که در طول برگزاری مسابقات، بارها و مشروب‌فروشی‌ها می تواند تا صبح باز بمانند».

این برای طرفداران فوتبال آلبرتا، بهترین اتفاق ممکن است.

به امید سربلندی تیم ملی کشورمون در مسابقات جام جهانی 2018 روسیه