Tuesday, April 23, 2024
3.1 C
Calgary

روز کانادا در ادمونتون را چطور و کجا جشن بگیریم

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

رویدادهای متنوعی در تاریخ ۱ جولای یعنی روز کانادا در ادمونتون منتظر شماست تا این روز را جشن بگیرید.

آتش‌بازی روز کانادا

نمایش آتش‌بازی روز کانادا در ادمونتون در river valley انجام خواهد شد. اگر نمی‌توانید از نزدیک این آتش‌بازی را تماشا کنید، می‌توانید از تلویزیون به صورت زنده ببینید.

زمان: ۱۱ شب

مکان: دو مکان در ادمونتون وجود دارد که آتش‌بازی را بهتر می‌توان از آنجا تماشا کرد: مرکز شهر و Mill Woods.

مرکز شهر: طبق گفته‌ی شهرداری بهترین مکان‌ها برای تماشای آتش‌بازی عبارتند از: Legislature Grounds، Victoria Park، Government House Park، Ezio Faraone Park و RE/MAX Field (کسانی که برای تماشای بازی به استادیوم می‌روند نیز می‌توانند همانجا در استادیوم آتش‌بازی را تماشا کنند). از دیگر نقاطی که پیاده قابل دسترس هستند عبارتند از: River Valley Road، Walterdale Hill Road، Queen Elizabeth Park Road، 109 Street، Walterdale Hill و High Level و پل Menzies زمانی که خیابان‌ها بسته شوند.

Mill Woods: برای تماشای بهتر آتش‌بازی به Mill Woods park (در 66 Street و 23 Avenue) بروید. در Mill Woods park پارکینگ عمومی وجود ندارد. در Mill Woods Town Centre تعداد پارکینگ‌ها بسیار محدود است بنابراین بهتر است از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید.

صبحانه پنکیکی در روز کانادا

میزبان امسال صبحانه پنکیکی سالانه، انجمن اسماعیلی است و پنکیک رایگان، هندوانه، موسیقی و بازی، جزئی از این رویداد خواهد بود.

زمان: ۷ الی ۱۰ صبح

مکان: جنوب Alberta Legislature

 

روز کانادا در Alberta Legislature

از تماشای اجرای زنده، مراسم یادبود به همراه با دیگر رویدادهای خانوادگی در زمین‌های تاریخی مجلس قانون‌گذاری لذت ببرید.

زمان: ۱۲ ظهر تا ۹ شب

مکان: ساختمان و زمین‌های Alberta Legislature، ساختمان Federal و Capital Plaza

 

باغ‌وحش Edmonton Valley

در این روز نه تنها تولد کانادا را جشن می‌گیریم، بلکه تولد باغ‌وحش اومونتون نیز در همین روز است. مسئولین باغ‌وحش برای جشن تولد باغ وحش و روز کانادا برنامه‌های زیادی تدارک دیده‌اند از جمله بازی جستجو، آموزش در مورد گونه‌های حیوانی بومی، موسیقی زنده و کیک تولد.

زمان: ۱۱ صبح تا ۴ بعدازظهر

مکان: 13315 Buena Vista Road

 

Muttart Conservatory

اجرای زنده توسط Peter and Mary، مینی کاپ‌کیک و کنده‌کاری بر روی چوب از جمله کارهایی است که در Muttart Conservatory در انتظار شماست.

زمان: ۱۱ صبح تا ۱ صبح

مکان:   9626 96A St

 

جشن روز کانادا در Mill Woods

این مراسم پر است از سرگرمی‌های خانوادگی همراه با دوستان و اعضای خانواده از جمله غذا دادن به حیوانات، اجراهای زنده، سواری داخل واگن یونجه، بازی‌های کارناوالی و آتش‌بازی.

زمان: ساعت ۱ بعدازظهر تا ۱۱شب

مکان: Mill Woods Park (66 Street and 23 Avenue)

 

Chinatown Night Market

اگر از نمایشگاه‌های فرهنگی و خرید لوازم منزل و صنایع دستی لذت می‌برید، نایت مارکت مناسب شماست! در این رویداد باربیکیو نیز خواهد بود.

زمان: ساعت ۱ بعدازظهر تا ۸ شب

مکان: Wong’s Benevolent Association (96 Street and 102 Avenue)

 

جشنواره هنر و طراحی The Works

هنر با موضوع کانادا در روز کانادا! تمام فعالیت‌ها به منظور جذب کمک‌های مالی صورت می‌گیرد.

زمان: ساعت ۱۱ صبح تا ۹:۳۰ بعدازظهر

مکان: Capital Plaza در زمین‌های Alberta legislature

 

گالری هنر آلبرتا

فعالیت‌هایی برای کل اعضای خانواده به همراه نمایشگاه‌های جدید. ورودی در روز کانادا رایگان است. آخرین زمان ورود، ساعت ۴:۳۰ بعدازظهر می‌باشد.

زمان: ساعت ۱۰ صبح تا ۵ بعد از ظهر

مکان:   2 Sir Winston Churchill Square

 

برنامه فعالیت ادمونتون ترانزیت طبق معمول همیشه است و به علاوه، یک سرویس ویژه برای شب آتش‌بازی خواهد داشت. خدمات نیمه شب تا ساعت ۳ صبح در مسیرهای ۱، ۴، ۸، ۹ و ۵۱۲ در دسترس خواهد بود.

مسیرهایی که معمولا یکشنبه‌ها تا ساعت ۱۰ و ۱۱ شب می‌کنند نیز تا نیمه شب به فعالیت خود ادامه خواهند داد. مسیر ۵۸۹ طبق برنامه همیشگی خود در روزهای یکشنبه کار خواهد کرد. برای کسب اطلاع از جزئیات کامل خدمات، به آدرس edmonton.ca/CanadaDay مراجعه کنید.

منبع: globalnews