Thursday, April 25, 2024
4.4 C
Calgary

پارکی در غرب ادمونتون به افتخار Donald Dobie نامگذاری شد

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

یکی از اولین خانواده‌های کامیونیتی غرب ادمونتون یعنی Crestwood، اکنون یک یادگاری ماندگار در جایی دارند که پدرشان در ساخت آن کمک کرده بود.

روز شنبه گذشته از Donald Dobie، یکی از اعضای شهرداری و داوطلب اجتماعی که پنج سال پیش فوت کرد، در حضور خانواده و دوستانش، در پارک Donald Dobie Green تقدیر شد.

این پارک کوچک در نبش 143 Street و 98 Avenue و درست نزدیک جایی است که خانه سابق خانوادهDobie که سال گذشته فروخته شد قرار داشت.

پارک Donald Dobie Green در غرب ادمونتون

این فضای سبز حتی پارک هم نیست؛ درواقع یک جزیره وسط خیابان است. اما برای سه فرزندDobie که در آنجا بازی می‌کردند، به معنای همه چیز است.

Jim Dobie، پسر بزرگ Dobie گفت که آنها همیشه در این فضای سبز بازی می‌کرده‌اند و این یکی از دلایلی بوده است کهDon Dobie و همسرش Eileen تصمیم به ساخت خانه خود در نزدیکی آن در سال ۱۹۵۴ گرفته‌اند. در آن زمان، Crestwood یک بخش فرعی جدید بوده که توسعه مسکونی چندانی نداشته است و Don Dobie از همان ابتدا در ساخت این منطقه کمک کرده است.

Jim Dobie در مورد تمایل پدرش برای کمک به اطرافیانش گفت: «این موضوع برایش مثل جاذبه بود، انگار که این طبیعی‌ترین چیز در جهان است. و واقعا از این کار لذت می‌برد. او یک مرد بالغ بود، اما این کار برایش حکم سرگرمی را داشت».

به افتخار Dobie در رویداد روز شنبه به حضار شکلات داده شد و بعد از مراسم هم فوتبال بازی شد. (دو چیزی که او به آن علاقه داشت).

Diana Steele، رئیس لیگ کامیونیتی Crestwood گفت: «من از طرف کامیونیتی Crestwood از تو قدردانی می‌کنم که این پارک را برای ما به یادگار گذاشتی و هر روز سخت تلاش کردی تا گوشه‌ای از زمین را کمی بهتر و سالم‌تر کنی».

Don Dobie در سال ۲۰۱۳ درگذشت. اما سه فرزندش و همسرش Eileen گفتند که می‌دانستند که میراث او در این زمین کوچک که برای Crestwood به معنای همه چیز است زنده خواهد ماند.

منبع: edmontonjournal