Thursday, April 18, 2024
1.2 C
Calgary

میانگین هزینه اجاره در شهرهای بزرگ کانادا در آوریل ۲۰۱۸

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

چهار ماه از سال ۲۰۱۸ می‌گذرد و تورنتو و ونکوور همچنان بر سر مقام نخست در رابه با هزینه اجاره درحال رقابت با یکدیگر هستند.

طبق آخرین گزارش اجاره ماهانه PadMapper، پس از صعود ونکور در ماه مارس، نوبت به تورنتو رسید که در آوریل عنوان گران‌ترین شهر کانادا از نظر اجاره را به خود بگیرد.

بر اساس این گزارش، در این ماه ۱۵ شهر افزایش قیمت اجاره داشته‌اند، ۶ شهر روند رو به پایین داشته و ۵ شهر نیز ثابت باقی مانده‌اند.

تورنتو، بیشترین میزان افزایش قیمت اجاره را داشته است، اجاره منزل یک خوابه با رشد ۳٫۶ درصدی به ۲۰۴۰ دلار رسید، در حالی که اجاره یک منزل دو خوابه حتی بیشتر شد و با ۴٫۸ درصد رشد به ۲۶۲۰ دلار افزایش یافت.

در این بین ونکوور، سردمدار اجاره منازل یک خوابه در ماه گذشته، دومین شهر گران کانادا از نظر اجاره شده است؛ اجاره یک خوابه تنها به میزان ۰٫۵٪ تا ۲۰۱۰ دلار و اجاره دو خوابه نیز ۱٫۶٪ تا ۳۲۰۰ دلار افزایش یافته است.

هزینه اجاره در دیگر شهرهای کانادا

هزینه اجاره در دیگر شهرهای کانادا

همانند ماه مارس، برنابی در بریتیش کلمبیا، با اجاره یک خوابه ۴٫۹٪ به ۱۴۹۰ دلار در رتبه سوم قرار گرفت. این بیشترین میزان رشد در ۱۰ بازار برتر بود. اجاره دو خوابه نیز با ۴٫۴ به ۲۱۳۰ دلار افزایش یافت.

جایگاه چهارم و پنجم را نیز به ترتیب بَری و مونترال از آن خود کردند. بَری، نسبت به ماه گذشته یک جایگاه بالاتر آمده است؛ اجاره یک خوابه با ۴٫۷٪ افزایش به ۱۳۳۰ دلار و دو خوابه با ۳٫۳٪ تا ۱۵۸۰ دلار افزایش یافت.

مونترال، در جایگاه پنجم قرار گرفت؛ اجاره یک خوابه با ۱٫۵٪ افزایش به ۱۲۸۰ دلار و دو خوابه با ۴٫۴٪ افزایش به ۱۵۱۰ رسید.

ساگونه، کبک، جایگاه وینزور را به عنوان ارزان‌ترین شهر برای اجاره در کانادا از آن خود کرد و اجاره یک خوابه با کاهش ۴٫۲٪ به ۶۹۰ دلار رسید. یک منزل دو خوابه حدود ۷۵۰ دلار  است که در ماقیسه با ونکوور و تورونتو بسیار ناچیز است.

بنابراین اگر می‌خواهید در هزینه اجاره منزل خود صرفه‌جویی کنید، شاید بد نباشد بار و بندیل خودرا جمع به ساگونه نقل مکان کنید.

منبع: dailyhive