Friday, April 26, 2024
4.8 C
Calgary

میانگین هزینه اجاره در شهرهای کانادا در جولای 2018

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

با رسیدن تابستان و گرما، تب و تاب هزینه اجاره در شهرهای کانادا هم، بسته به منطقه بالا و پایین می‌شود.

بر اساس Padmapper، میانگین هزینه اجاره در ماه جاری در ۱۳ شهر بالا رفته، در ۱۲ شهر کاهش یافته و در ۳ شهر هم ثابت مانده است.

در این ماه، تورنتو جایگاه بیشترین میزان اجاره در کشور را به خود اختصاص داد.

هزینه سوئیت یک خوابه در تورنتو، با ۰٫۵٪ افزایش به ۲۰۸۰ دلار رسید و سوئیت دو خوابه نیز با میانگین اجاره ۲۸۰۰ دلار، ۲٫۶٪ افزایش داشت.

ونکوور (رقیب تورنتو در میزان هزینه اجاره)، با میانگین هزینه اجاره ۲۰۰۰ دلار یعنی ۴٫۳٪ افزایش برای سوئیت یک خوابه و ۱٫۵٪ افزایش اجاره سوئیت دوخوابه یعنی متوسط ۳۲۰۰ دلار، در رتبه دوم قرار گرفت.

برنابی در جایگاه سوم باقی ماند. سوئیت دو خوابه در این شهر با ۳٫۷٪ افزایش به ۲۲۶۰ رسید. Padmapper یادآور می‌شود که اجاره یک سوئیت دو خوابه در برنابی، نسبت به سال گذشته ۱۵٫۹٪ افزایش داشته است.

به انتاریو می‌رویم که میانگین هزینه اجاره، بَری را در جایگاه چهارم قرار داد. قیمت سوئیت یک خوابه در بری با ۱٫۵٪ افزایش به ۱۳۵۰ دلار و سوئیت دو خوابه با ۱٫۳٪ افزایش به ۱۵۹۰ دلار رسید.

PadMapper

پنجمین شهر گران کانادا از نظر اجاره، این ماه هم مونترال است؛ اجاره سوئیت یک خوابه در این شهر  به 1310 دلار رسید و ۴٫۸٪ رشد داشت و یک ملک دو خوابه نیز با ۵٫۵٪ افزایش به ۱۶۲۰ دلار رسید.

بیشترین رشد ماهانه اجاره در کشور به کیچنر انتاریو می‌رسد؛ در این شهر نیز اجاره یک خوابه با ۴٫۸٪ تا ۱۱۳۰ دلار افزایش یافت.

این ماه، در رقابت ارزان‌ترین هزینه اجاره، یک بار دیگر ساگونه کبک پیروز شد؛ میانگین اجاره یک خوابه در این شهر تنها ۷۰۰ دلار است.

منبع: dailyhive