Tuesday, October 22, 2024
6.2 C
Calgary

کشته شدن دو نفر در حادثه سقوط هواپیمای کاناناسکیس

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

بعد از ظهر روز چهارشنبه یک هواپیمای دو نفره در منطقه Rae Glacier سقوط کرد. در حادثه برخورد این هواپیما با کوهی در غرب کلگری، 2 نفر جان خود را از دست دادند. به نقل از RCMP، هواپیمای دو موتوره Piper Pa-31 Navajo، حوالی ساعت 1:30 ظهر در منطقه Rae Glacier سقوط کرد.

سرجوخه Chris Kosack گفت:” تا جایی که ما می دانیم، سرنشینان این هواپیما در حال نقشه برداری بوده اند. آنها به کوه Rae برخورد کردند و سقوط کردند.” RCMP تایید کرد که دو نفر در این هواپیما حضور داشته اند و ماموران امنیت عمومی کاناناسکیس نیز دو جنازه را در میان خرابه ها کشف کردند.

کوه Rae

آقای Chris Krepski، سخنگوی بورد امنیت حمل و نقل کانادا گفت:”یکی از سرنشینان خلبان و دیگری مهندس نقشه بردار بوده اند. این هواپیما از Penticton به سمت فرودگاه Springbank کلگری در حال پرواز بوده است و مدتی بعد با کوهی در 64 کیلومتری جنوب غربی فرودگاه برخورد کرد. فردا بازرسانی به منطقه وقوع حادثه اعزام خواهند شد و عملیات جمع آوری اطلاعات را از سر خواهند گرفت.”

هنوز اطلاعاتی مبنی بر دلیل این اتفاق در دست نیست، اما بازرسان لاشه هواپیما و قطعاتی از آن را برای اطلاعات بیشتر بررسی خواهند کرد.

خانم Calida Lara، عضو شرکت Aries Aviation Services، تایید کرد که این هواپیما ساخت این شرکت بوده است. پلیس تصمیمی بر انتشار اطلاعاتی از سرنشینان این هواپیما ندارد.

مسیرهای کوه پیمایی و راه های Ptarmigan Cirque Trial، The Rae Glacier Route  و  Rae Mountain مسدود می باشند.

 

منبع: CBC