Sunday, April 28, 2024
9.6 C
Calgary

بنیاد Langley School District، از “باغهای عمودی” رونمایی کرد

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

بنیاد Langley School District برای طراحی آنچه “باغهای عمودی” نامیده می شود، از Vancity کمک مالی دریافت کرد.

این 9 سازه که به تازگی نصب شده اند، به خاک و زمین احتیاجی ندارند و آب و مراقبت کمی نیاز دارند. این بنیاد اخیرا 9 تا از این باغها را خریداری کرده و بزودی در 4 مدرسه، آنها را نصب خواهند کرد.

در اوایل سپتامبر، این باغ ها ثمر خواهند داد و محصولاتی همچون کاهو، کلم، اسفناج، گوجه، نخود، خیار، کدو، توت فرنگی، چغندر، هویج، سیب زمینی و زردک را مهیا خواهند کرد. اما جدا از رشد محصولات تازه، این فرصتی برای دانش آموزان است که بتوانند سبزیجات مورد نیاز خود را پرورش دهند.

در کنار همه اینها، از این محصولات می توان برای تدارک خوراکی، غذا و تغذیه ی مدرسه مناسب کمپین “غذای روح ” و تهیه غذا برای 3000 دانش آموز گرسنه استفاده کرد. ایده این پروژه چهارسال قبل، یعنی زمانی که LSDF راجع به دانش آموزانی شنید که گرسنه به مدرسه می روند، به وجود آمد.

مدیر اجرایی Susan Cairns، LSDF گفت:” ما تحقیقاتی را در 47 مدرسه انجام دادیم و متوجه شدیم که 3000 نفر از 19000 دانش آموز،قبل از مدرسه صبحانه نمی خورند و نهار نیز ندارند. این نکته آزار دهنده و عجیب بود و ما می دانستیم که اگر به دانش آموزان گرسنه کمک نشود، ممکن است آنها بهره مناسب را از تحصیلاتی که حق آنهاست، نبرند. هیچ دانش آموزی نمی تواند با شکم گرسنه چیزی یاد بگیرد. ما باید دست به کار می شدیم.”

LSDF در حال حاضر برنامه هایی را برای صبحانه، نهار و خوراکی مدرسه تدارک دیده است و حال نیز با ساختارهای جدید و حمایت Vancity، توانست گام بزرگی را برای معرفی “باغهای عمودی” بردارد.

 

منبع: Dailyhive