Tuesday, April 16, 2024
-0.3 C
Calgary

تعداد مهاجران از نظر کانادایی ها بیش از حد است

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

همه روزه ،مردم بیشتری تصمیم می گیرند برای زندگی به کانادا مهاجرت کنند. اما طبق تحقیقات، درصد بالایی از مردم کانادا با این موضوع مخالف هستند.

طبق گزارش انستیتو Angus Reid، تقریبا نیمی از افرادی که در نظرسنجی ها شرکت کرده اند، معتقدند که تعداد 310 هزار مهاجر در سال 2018، “بیش از حد” است و از این تعداد باید کاسته شود.

این نظرسنجی از 25 تا 30 جولای به صورت آنلاین انجام شد و 1500 کانادایی در آن شرکت کردند. در نظرسنجی های قبلی، اکثریت افراد معتقد بودند تعداد مهاجران دیگر نباید “بیشتر” شود. افرادی که فکر می کنند میزان مهاجرت باید افزایش پیدا کند، کمترین درصد را در 40 سال اخیر به خود اختصاص داده اند.

این نظرسنجی همچنین نشان می دهند که 59 درصد افراد مخالف، افرادی هستند که از مدرک دیپلم و یا کمتر برخوردارند. فارغ التحصیلان دانشگاه ها، کالج ها و مدارس فنی معتقدند که میزان مهاجرت منطقی است.

در گزارش Angus Reid آمده است:” ترودو – و اکثریت نخست وزیران کانادا پس از جنگ – از آمار بالای مهاجرت برای پیشرفت اقتصاد کانادا بهره برده اند.

در حالی که میزان مهاجرت در 40 سال اخیر دائما در حال افزایش بوده است، اما همچنان ورود 400 هزار مهاجر به خاک کانادا، در سال 1913 بی سابقه بوده است. در آن سال، این مهاجرین پنج درصد از جمعیت کل کانادا را تشکیل می دادند. اما 310 هزار نفری که در سال 2018 به کانادا مهاجرت کرده اند، تنها 0.9 درصد جمعیت را تشکیل می دهند.

منبع: Dailyhive