Wednesday, April 24, 2024
11.4 C
Calgary

دور دنیا اسکی کنید و حقوق بگیرید

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

سایت Ski.com در جستجوی بهترین کاندیداها برای فرستادن به مکانهای اسکی بازی اقصی نقاط جهان است. اگر بتوانید استخدام شوید، شما می توانید در ماه های ژانویه و فوریه 2019 با پروازهای United Airlines، به هفت کشور مختلف سفر کنید. همچنین می توانید در مکان های درج شده در Epic Pass اسکی بازی کنید و در 46 تا از بهترین اماکن تفریحی مخصوص اسکی حضور پیدا کنید.

تعدادی از جاهایی که شرکت کنندگان به آنها سفر خواهند کرد:

  • Whistler Blackcomb و Fernie در کانادا
  • Vail, Park City و Breckenridge در ایالات متحده
  • Verbier در سوییس
  • Courchevel در فرانسه
  • Hukaba Valley در ژاپن

امکانات لازم برای شرکت کنندگان توسط Helly Hansen، Rossignio، Oakley و GoPro فراهم خواهد شد. همچنین مبلغ ده هزار دلار نیز به هر شرکت کننده پراخت خواهد شد (که برای دوماه کار کردن بد نیست).

قبل از اینکه شروع به نوشتن رزومه کنید، در نظر داشته باشید که برای استخدام، باید از مجموعه ای از مشخصات برخوردار باشید. یک کاندیدای ایده آل، باید “علاقه شدیدی” به این کار داشته باشد. همچنین باید در اسنوبوردینگ و اسکی نیز مهارت داشته باشد.

علاقه مندان می توانند از 4 سپتامبر تا 15 اکتبر برای ثبت نام Epic Dream Job به سایت Ski.com مراجعه کنند. برای ثبت نام باید در یک فایل ویدیویی به مدت 60 ثانیه، به معرفی خود بپردازید و از توانایی های خود صحبت کنید. برای اطلاعات بیشتر به سایت www.Ski.com/dreamjob مراجعه کرده و یا از اینستاگرام @skicom و @epicpass دیدن فرمایید.

 

منبع: Dailyhive