Tuesday, April 23, 2024
2 C
Calgary

زن کانادایی به دلیل سیلی زدن به مامور مرزی ایالات متحده دستگیر شد

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

زن کانادایی به دلیل سیلی زدن به مامور مرزی ایالات متحده دستگیر شد

دادستانی کل ایالات متحده اعلام کرد که روز 2 سپتامبر، خانم Natasha McPherson  چهل ساله از انتاریو، در Niagara Falls International Rainbow Bridge از تاکسی پیاده شده است

McPherson گفته است که می خواهد چند ساعتی را به گردش در پارک آبشارهای نیاگارا بگذراند. به دلیل اینکه او در
گذشته باعث به وجود آمدن مشکلاتی در هنگام عبور از مرز شده بود، ماموران مرزی از ورود او جلوگیری کرده و دوباره او را بازرسی کردند.

به نقل از دادستانی کل ایالات متحده، McPherson سعی کرد با “درگیری لفظی و عدم همکاری” ثابت کند که یک شهروند آمریکایی است، اما او نتوانست اطلاعات لازم برای تایید این موضوع را ارائه کند.

McPherson سپس گفته است که می خواهد نزد یک قاضی آمریکایی برود. او چمدان خود را برداشته و به سمت درب خروجی رفته است، اما یکی از ماموران مرزی از خروج او جلوگیری کرده و به او اعلام کرده است که مجاز به ترک کشور نیست. سپس McPherson به مامور گفت:” اگر مشتی بر صورتت بزنم چطور؟” آن مامور مجددا از او خواهش کرده است که بنشیند. اما در همان لحظه McPherson سیلی محکمی را بر صورت مامور نواخت.

McPherson سریعا دستگیر شده و بازداشت شد. او متهم به ممانعت از انجام وظیفه یک مامور ایالات متحده شده است. دادستانی کل ایالات متحده، این زن را به 8 سال زندان و پرداخت 250 هزار دلار محکوم کرد. حکم McPherson در روز 13 سپتامبر اعلام خواهد شد.

منبع: Dailyhive