Thursday, March 28, 2024
-1 C
Calgary

جشن پنجاه سالگی دانشگاه کاپیلانو در ۲۲ سپتامبر

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

هیچ راهی بهتر از شرکت در فستیوال برای تمام کردن تابستان نیست. بنابراین از شما هم دعوت می‌شود روز شنبه ۲۲ سپتامبر در فستیوال CapFest دانشگاه کاپیلانو در نورث ونکوور واقع در شماره ۲۹۵۵ پارسل وی (Purcell Way 2055) شرکت کنید.

این فستیوال رایگان، همراه با موسیقی زنده و دی‌جی، تراک خوراکی و باغ خانوداگی آبجو، در تمام طول روز برگزار می‌شود. دیگر بهتر از این امکان ندارد.

دانشگاه کاپیلانو، این رویداد عظیم را به مناسبت جشن پنجاهمین سالگرد تاسیس خود برگزار می‌کند.

شما می توانید در محوطه دانشگاه بگردید، فیلم تماشا کنید، از نمایشگاه‌ها بازدید کنید؛ همچنین می‌توانید خودتان را به چالش بکشید و توانایی‌های خود با رکوردداران جهانی بسنجید.

همچنین یک چادر استقبال از فارغ‌التحصیلان و فعالیت‌های مختلف برای سرگرمی بچه‌ها نیز وجود دارد.

می‌توانید از اجرای هنرمندانی از جمله Hey Ocean ، Five Alarm Funk، Keith Bennett، Side One و DJ O Show لذت ببرید. و وقتی هم گرسنه‌تان شد، از غذاهای خوشمزه تراک‌های خوراکی فروشی مثل Mr. Bannock، Melt City و Vij’s نوش جان کنید.

اگر جزء یکی از اولین ۵۰۰ نفری باشید که با دوچرخه یا وسایل حمل و نقل عمومی به محل نمایشگاه بروید، هدیه هم دریافت خواهید کرد! اگر حتما باید با اتومبیل بروید، پارکینگ رایگان در اختیارتان هست، اما محدود است (هرکس زودتر برسد، جای بهتری پیدا می‌کند).

را برای کسب اطلاعات بیشتر وبسیات CapFest را بررسی کنید و برنامه کامل رویداد را ببینید.

CapFest

When: Saturday, September 22
Time: 2 to 9 pm
Where: Capilano University’s North Vancouver campus – 2055 Purcell Way
Price: FREE admission

منبع: dailyhive