Thursday, March 28, 2024
1 C
Calgary

از این پس از روزهای رایگان Rogers Place ادمونتون بیشتر استفاده خواهد شد

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

به عنوان بخشی از توافق صورت گرفته مسئولین شهر ادمونتن با شرکت Edmonton Arena Corporation، مجموعه Rogers Place برای ۲۸ روز در طول سال جهت استفاده عمومی قابل استفاده است اما از این فرصت توافق شده به طور کامل استفاده نمی‌شود. به عنوان بخشی از توافق صورت گرفته مسئولین شهر ادمونتن با شرکت Edmonton Arena Corporation، مجموعه راجرز (Rogers Place) برای ۲۸ روز در طول سال جهت استفاده عمومی قابل استفاده است اما از این فرصت توافق شده به طور کامل استفاده نمی‌شود.

اندرو ناک (Andrew Knack) عضو شورای Ward 1 می‌گوید:

این یک اتلاف است، مردم صاحبان این امکانات هستند که ما فراهم کردیم پس باید از این فضا استفاده کنیم.

بعد از درخواست اندرو ناک، گزارشی درباره استفاده رایگان از سالن ‌ها به کیمته خدمات اجتماعی در جلسه برگزار شده ارائه شد تا وضعیت استفاده از مجموعه بررسی شود.

ناک در ادامه افزود:

در حال حاضر سالن جدید استفاده کمی دارد اما امیدواریم با استفاده رایگان از آن بتوان امکاناتش را در اختیار جامعه قرار داد.

رونا بریمر در جلسه روز چهارشنبه گفت: مسئولین شهری در حال نوشتن دستورالعملی برای مشخص کردن رویدادهایی هستند که قابلیت اجرا در مجموعه راجرز از طریق توافق، در این مجموعه را دارند. دستورالعمل شامل بندی  است که در آن ذکر شده باید به طور جدی تلاش گردد از همه ۲۸ روز استفاده شود. او در ادامه افزود: هدف‌گذاری فعلی برای ۲۱ روز در سال جاری است که ۴ روز آن رزرو شده است.

امکاناتی برای روزهای اسکیت رایگان و کنسرت‌های داوطلبانه

رویدادهای رایگان راجرز پلیس

رزرو رایگان بر طبق توافق ‌می‌تواند در روزهایی استفاده گردد که بازی‌های هاکی، کنسرت یا سایر رویدادهای درآمدزا برگزار نمی‌شود. نمی‌توان برای این روزها هزینه ورودی گرفت اما همه هزینه‌های برگزاری رویداد همچون نظارت و امنیت، امکانات صوتی و تصویری و … تامین شود.

به گفته ناک، برخی رویدادهای رایگان مثل کنسرت‌های داوطلبانه، رویدادهای خوش‌آمدگویی به دانشجویان جدید یا حتی اسکیت رایگان امکان‌پذیر هستند. دیگر پیشنهادهای مطرح شده در دستورالعمل شامل کنفرانس‌ها، جلسات سازمانی و مراسم‌های شهری هستند. اگر تا سه ماه آینده نتوانیم از ۱۰ روز باقیمانده استفاده کنیم چرا از آن برای اسکیت رایگان استفاده نکنیم.

مراسم بازگشایی مجموعه راجرز در سال ۲۰۱۶ اولین روزی بود که از توافق گفته شده استفاده شد و پس از آن بیشتر این روزها برای میزبانی از رویدادهایی مثل جلسات کمیته‌ها، جلسات سازمانی، نمایشگاه استارتاپ ادمونتن، مسابقات سگ‌های پلیس و یک رویداد اسکیت بودند.

منبع: edmontonjournal