Thursday, March 28, 2024
-1.4 C
Calgary

اپل به طور رسمی برنامه تشخیص موسیقی شازم را خریداری کرد

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اکنون که اپل رسماً فرآیند خرید و مالکیت کامل شازم را که یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین برنامه‌های موسیقی دنیاست به اتمام رسانده کاربران Mac راحت‌تر می‌توانند به کشف، تجربه و لذت بردن از موسیقی بپردازند.

اکنون که فرآیند خرید شازم تکمیل شده است، این برنامه به زودی برای همه کاربران بدون تبلیغات خواهد بود.
Oliver Schusser، معاون موزیک شرکت اپل اظهار داشت: اپل و شازم یک تاریخچه طولانی با هم دارند. این برنامه یکی از اولین برنامه‌های موجود در زمان عرضه اپ استور بود و تبدیل به برنامه مورد علاقه تمام طرفداران موسیقی در سراسر دنیا شده است.

او همچنین افزود: با ترکیب عشق به موسیقی و عشق به نوآوری، می‌خواهیم که تیم‌هایمان را با هم متحد کنیم تا تجربه‌ای متفاوت برای کاربران و راهکارهای بهتر کشف، تجربه و لذت بردن از موسیقی را ممکن سازیم.
شازم یک برنامه کاربردی و محبوب است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا آهنگ را فقط با گوش دادن به تمام و یا قسمتی از آن شناسایی کنند.

این برنامه تشخیص موسیقی، که توسط صدها میلیون نفر از مردم در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد، همچنین به عنوان یک پلتفرم کشف موسیقی و ویدئو عمل می‌کند. این برنامه به کاربران این امکان را می‌دهد تا ویدیو، صدا و یا محتوای چاپی را با دستگاه‌هایشان کشف کنند، با آن‌ها تعامل کنند و یا آن‌ها را به اشتراک بگذارند.

بنا به آمار اپل، شازم بیش از یک میلیارد بار در سراسر جهان دانلود شده است و کاربران برنامه شازم بیش از 20 میلیون بار در روز برای شناسایی آهنگ‌های مختلف از آن استفاده می‌کنند.

منبع: DailyHive