Tuesday, April 23, 2024
3.1 C
Calgary

The Great Big Boo یک نمایش عالی هالووین برای خانواده‌ها

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

روز هالووین به سرعت در حال نزدیک شدن است و اگر شما می‌خواهید همراه با کودکان خود کار دیگری غیر از کنده‌کاری روی کدو تنبل و چیدن آن‌ها در منزل انجام دهید ما یک پیشنهاد جدید برایتان آورده‌ایم. یک گروه نمایشی اجرای زنده مخصوص هالووین با فضایی خانوادگی در تمام مجموعه تئاترهای سینپلکس (Cineplex) در ایالت‌های بریتیش کلمبیا، آلبرتا و آنتاریو از ۱۲ تا ۲۹ اکتبر به اجرای نمایش عروسکی The Great Big Boo خواهد پرداخت.

این اجرای ۵۰ دقیقه ای ترکیبی از یک نمایش موزیکال و شعبده‌بازی است و بعد از اجرای موفقیت‌آمیز در سال گذشته قرار است مجددا برای اجرای نمایش به این ایالت‌ها برگردند و این بار اجرای The Great Big Bo همراه با برگزاری نمایش عروسکی زنده و رقص تماشایی تعدادی شبح پوش خواهد بود.

شما می‌توانید کودکان خود را نیز به این نمایش فانتزی مخصوص هالووین بیاورید که داستان دو کودک به نام زوئی و جاستین (Zoe and Justin) را روایت می‌کند که از میان دره Boo با رقص  و آواز عبور می‌کنند و می‌خواهند هالووین را نجات دهند. این ماجراجویی به خوبی و خوشی ادامه دارد تا اینکه این دو نفردر سر راه خود با شخصیت‌هایی با اندازه بزرگ‌تر ازاشخاص زندگی واقعی ملاقات می‌کنند.

بعد از این نمایش موزیکال بینندگان به ملاقات با ستارگان نمایش دعوت می‌شوند و در یک مراسم شعبده‌بازی شرکت می‌کنند. این نمایش مناسب تمام گروه‌های سنی است اما بیشتر مناسب کودکان بین سنین ۲ تا ۱۲ سال است.

پاییز امسال نمایش عروسکی The Great Big Boo قرار است در ۳۲ شهر آلبرتا، بریتیش کلمبیا و آنتاریو بیشتر از  ۱۴۰  اجرا داشته باشد.

هزینه بلیط ورود به نمایش ۲۲ دلار است و شما می‌توانید بلیط خود را از طریق سایت thegreatbigboo.com تهیه کنید.

این نمایش فرصت خوبی است که کنار فرزندان کوچولوی خودتان مراسم هالووین را جشن بگیرید.

نمایش عروسکی  The Great Big Boo در تاریخ  ۱۲ الی ۲۹ اکتبر برگزار می‌شود.

مکان: مجموعه تئاترهای سینپلکس در سراسر آلبرتا، آنتاریو و بریتیش کلمبیا

منبع: dailyhive