Thursday, March 28, 2024
-1.4 C
Calgary

چرا هنوز هم بهترین کارفرمایان کانادا اهمیت دارند؟

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

هیچ چیز مانند بی حوصلگی، باعث تضعیف روحیه در محیط کار نمی شود. این موضوع حتی در صنایعی مانند بانکداری که تا حدودی جدی هستند، صدق می کند. این موضوع کمک می کند تا متوجه شویم چرا Meridian Credit Union یک مسابقه در این خصوص برگزار کرده است.

این موسسه، یک سری برنامه انگیزشی به منظور بهبود شرایط کاری برای بیش از 1700 پرسنل خود معرفی کرده است. به عنوان مثال: برای مدت بیش از دو سال، حدود 200 نفر از کارکنان این شرکت بر روی پلت فرم بانکداری دیجیتال با نام تجاری جدید مشغول به کار بوده اند که قرار است سال آینده راه اندازی شود. این پروژه یک کار پیچیده، فنی و حرفه ای بوده و کارکنانی که در آن مشغول به کار بوده اند را واقعا درگیر کرده است.

Bill Maurin، رئيس و مدیر عامل credit union می گوید: “این کارنیاز جدی به تلاش فکری کارکنان داشت، و تیم ما در حین انجام آن رشد کرد.” یکی از کارکنان می گوید: “کجا میتوانید چیزی شبیه این پلت فرم بسازید؟ داشتن چنین فرصتی در طول مدت کاری، یک فرصت بسیار نادر است.”

زمانی که کارکنان یک پروژه، احساس خستگی و سردرد می کنند، نشان دهنده این است که چیزی خوب پیش می رود، و هیچ چیز مهم تر از آن نیست.

Meridian یکی از 49 سازمانی است که در لیست Aon’s 2019 Best Employers in Canada به آن اشاره شده است و در آن شرکتهایی معرفی شده اند که به شدت بر متغیرهایی نظیر مشارکت کارکنان، رهبری و فرهنگ کاری تاکید می کنند.

Todd Mathers، شریک در امور فرهنگ و مشارکت در شمال آمریکا در Aon، توضیح می دهد: “بهترین کارفرمایان تمرکز بسیار قاطع و محکمی بر روی افراد دارند، که توسط رفتار و فعالیت ها حمایت می شود.” “به همین دلیل است که آنها از سایر شرکت ها جدا می شوند”

اگر هنوز نیاز به متقاعد شدن دارید، در اینجا سه روش مدیریت مبتنی بر افراد ارائه شده است.

نگهداشت کارکنان

در کانادا، بالاترین نرخ ریزش منابع انسانی، مربط به بخش نرم افزار می باشد، و میانگین نرخ آن سالانه حدود 16.9 درصد است. از آنجائیکه کانادا تغییرات خود را در جهت رشد دانش جامعه افزایش داده است، شرکت های تکنولوژی نیز به طور مداوم، کارکنان خود را برای کارهای با درآمد بالاتر در شرکت های بین المللی از دست می دهند. بسیاری از افراد، اگر این شرکت ها بتوانند بیشتر از یک سال، کارکنان خود را داشته باشند، آنها را خوش شانس می دانند.

اما Axonify به شانس نیاز ندارد. این شرکت که در واترلو، انتاریو مستقر است، به عنوان بهترین شرکت برای دومین سال شناخته شده است. در این شرکت از استراتژی هایی استفاده می شود، که با استفاده از آنها، کارکنان احساس خوبی از کار کردن در محیط شرکت پیدا می کنند.

به عنوان مثال، کارکنانی که از رده شغلی خود ارتقا پیدا کرده اند، این موضوع را در یک خبرنامه هفتگی جشن می گیرند. اعلام کردن این خبر در هفته نامه، فقط یک انگیزه برای احترام گذاشتن نیست؛ بلکه یک راه ساده برای اطلاع دادن به همه کارکنان است که نظرات آنها اهمیت دارد، و آنها فقط یک تکنوکراتیک یکپارچه نیستند.

Carol Leaman، مدیر عامل شرکت، می گوید: “هدف مشترک ما این است که کارکنان هر روز احساس ارزشمندی کنند.”

رضایت بیشتر مشتریان

اگر به این موضوع اعتقاد داشته باشید که خوشحالی منتقل می شود، پس در نتیجه کارکنان راضی، تجربه بهتری برای مشتریان ایجاد خواهند کرد.

Rob Wesseling، مدیر عامل Co-operators یک شرکت بیمه، می گوید: “ما اعتقاد داریم تیمی که مشارکت داشته باشد، به کارکنان خوشحال منجر شده، و کارکنان خوشحال، باعث مشتریان خوشحال می شوند.” این شرکت ، طی 16 سال به عنوان یکی از بهترین کارفرمایان در کانادا شناخته شده است، و به طور معمول کارکنان 11 سال در آن شرکت فعالیت می کنند. او می گوید: “این برای کسب و کار خوب است”.

انعطاف پذیری بیشتر

Liz Stretch، مدیر ارشد کارکنان در ATB Financial در آلبرتا، می گوید: “ما می دانیم که مردم کار خود را ترک نمی کنند، بلکه رئیس خود را ترک می کنند.” ، “بنابراین ما زمان زیادی صرف آموزش مدیران خود کرده، و ابزارهای لازم برای انجام بهترین کاری که می توانند انجام دهند را در اختیار آنان می گذاریم.”

منبع: canadianbusiness