Thursday, April 25, 2024
3.6 C
Calgary

این اتوبوس‌های لوکس، تجربه سفر شما را تغییر می دهند!

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

آلبرتا، یکی از زیباترین مناطق برای زندگی در کانادا است، و فقط به همین دلیل، شما باید آن را به خوبی ببینید! مردم از همه جای دنیا به این استان سفر می کنند!

پس دفعه بعدی که یکی یا دو روز تعطیلی داشتید، چرا بیرون نروید و به خودتان یادآوری نکنید که چرا در این منطقه زندگی می کنید؟ برای دیدن آلبرتا لازم نیست که حتما ماشین شخصی خودتان را داشته باشید، شما با اتوبوس های لوکس شرکت Red Arrow، به راحتی می توانید از این منطقه بازدید کنید.

زمانی که با Red Arrow سفر می کنید، با سبک متفاوتی این کار را انجام می دهید. دلایل آن:

تنها اتوبوس لوکس مسافربری کانادا است

شرکت Red Arrow در ژوئیه 2019، 40 ساله می شود، و تنها اتوبوس لوکس مسافربری در کانادا است.

اینترنت WiFi رایگان، صندلی های چرمی راحت (امکان انتخاب صندلی نیز به طور رایگان وجود دارد)، دستشویی، کمربند، پذیرایی و نوشیدنی رایگان که می توانید روی میزهای پشت صندلی به راحتی میل کنید، پخش فیلم، در واقع این اتوبوس ها همه آن چیزی که شما از یک ایرلاین لوکس انتظار دارید را دارند.

اگر در حین سفر بخواهید کار کنید، در یک جلسه تلفنی شرکت کنید، یا حتی ایمیل های خود را در حریم خصوصی خود چک کنید، اصلا مشکلی نیست، چرا که اتوبوس های Red Arrow یک ردیف خصوصی برای مسافرینی با این منظورها دارد.

اگر هم که سفر شما کاری است، به راحتی می توانید یک حساب کاربری به نام شرکت باز کنید تا اگر در دقایق آخر، جلسه یا رویدادی که میخواستید در آن شرکت کنید تغییر کرد، بلیط خود را کنسل کنید.

تمامی این اتوبوس ها برای افراد با صندلی چرخدار قابل دسترسی بوده، و Red Arrow بلیط با قیمت های متفاوتی را برای بزرگسالان، افراد مسن تر، کودکان، دانشجویان، و AMA ارائه می دهد. همچنین برای پیش فروش بلیط ها Express Packs در نظر گرفته است. همین الان برنامه سفر بعدی خود با Red Arrow را برنامه ریزی کنید.

امکانات اضافه خیلی هم برایتان اهمیت ندارد؟ Ebus را امتحان کنید

همه افراد علاقه ای به سفر لوکس ندارند، و شما هم شاید نداشته باشید. در سال 2011، Ebus برای کسانی که به دنبال امکانات اضافه و سفر اقتصادی هستند، با همان خدمات مشتریان Red Arrow، معرفی شد.

سفر کردن با Ebus همچنان به شما این اجازه را می دهد که فضای پای بیشتر، و دستشویی داشته باشید. همانند Red Arrow، امنیت در Ebus نیز اهمیت ویژه ای دارد، و در مرکز توجه این شرکت مسافربری قرار دارد. در خصوص قیمت گذاری، Ebus برای افراد مختلف قیمت های منطقی ارائه می دهد، و همچنین 5% تخفیف برای کسانی که به صورت آنلاین بلیط خود را رزرو کنند. این کار، باعث شده است تا قیمت برای مسافران بسیار شفاف باشد، هیچ هزینه مخفی وجود نداشته باشد، و در تمام طول سال، قیمت برای مسیرها یکسان باشد.

علاوه بر اینها، Ebus این امکان را برای شما مهیا کرده است که از تمام نقاط Edmonton به Red Deer، فرودگاه Edmonton، و حتی CrossIron Mills سفر کنید. آیا شما را برای سفر به آلبرتا متقاعد نکرده ایم؟ بلیط های خود را از اینجا رزرو کنید.

منبع: DailyHive