Thursday, May 9, 2024
21.1 C
Calgary

جمع آوری مخازن لباس های اهدایی در ونکوور به علت مرگ های اخیر

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

شهرداری ونکوور و حومه غرب ونکوور اعلام کرده است که قصد دارد به دنبال مرگ 2 نفر در اثر گیر کردن در مخازن اهدای لباس دست دو، تمامی این صندوق ها را از سطح شهر جمع آوری کند.

شهرداری غرب ونکوور اعلام کرده است که این تصمیم را پس از آن گرفته است که یک مرد 34 ساله در هفته گذشته در یکی از این مخزن ها گیر کرده و جان داده است.

پلیس غرب ونکوور اعلام کرده است که “مرگ ناگهانی” در صبح روز 30 دسامبر 2018، در نزدیکی پارک Ambleside رخ داده است.

حدود ساعت 8:30 صبح زمانی که یک پزشک در حال پیاده روی از این منطقه بوده است، این مرد را در حالی که پاسخی نمی داده و به داخل مخزن خم شده بود پیدا کرده است.

در تاریخ 2 ژانویه، ناحیه غرب ونکوور اعلام کرد که مخازن کمک را بسته است و “به دنبال گزینه هایی برای انتقال آنها یا استفاده از مخازن امن تر است”.

شهرداری غرب ونکوور، گزینه های مدنظر خود برای جایگزین کردن این مخازن را در سایت خود اعلام کرده است.

شهرداری ونکوور در اقدامی مشابه در روز 3 ژانویه اعلام کرده است که تصمیم جمع آوری تمامی این مخازن پس از آن گرفته شد که یک زن در ماه ژوئیه 2018 داخل یکی از این مخازن افتاده بود و درگذشت.

به گفته شهرداری: “تا امروز، بیش از 100 مخزن، بیش از 90% مخازن، جمع آوری شده اند. و مخازن باقی مانده در اوایل سال 2019 جمع آوری خواهند شد.”

این مخازن از سطح مناطق زیر جمع آوری شده اند:

  • West Point Grey Community Centre
  • Kensington Community Centre
  • Vancouver Aquatic Centre
  • و از داخل تمامی پارک ها

هیئت امناب مدارس ونکوور تقاضای کرده است که این مخازن از تمامی واحدهای آنها جمع آوری شوند. به گفته شهرداری، بررسی جمع آوری مخازن نصب شده در بخش های خصوصی در اوایل سال 2019 بررسی خواهد شد.

کسانی که قصد دارند نسبت به اهدا لباس اقدام کنند، می توانند در Zero Waste Centre ونکوور (واقع در 8588 Yukon Street) و همچنین منطقه مسکونی (5400 72  Avenue در Delta) این کار را انجام دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اهدا کمک، می توانید به وب سایت شهرداری ونکوور مراجعه کنید.

منبع: DailyHive