Thursday, April 25, 2024
3.6 C
Calgary

ارسال نامه ارزشیابی سالانه مالیات بر املاک کلگری به صاحبان املاک

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

ارزشیابی املاک کلگری که بر مبنای ارزیابی‌های بازار مسکن از ماه جولای سال قبل انجام گرفته است به صاحبان املاک ارسال شده است و این اشخاص ۲ ماه فرصت دارند تا اعتراض‌ خود به ارزشیابی انجام گرفته را تسلیم شهرداری کنند.

دوباره زمانی از سال فرا رسیده است که در آن شهرداری نامه ارزشیابی املاک کلگری را به تمام مردم این شهر بفرستد تا به آن‌ها اعلام کند که ارزش املاک ساکنان از نظر شهرداری چقدر است. نامه ارزشیابی املاک کلگری به حدود ۵۰۰۰۰۰ نفر از صاحبان املاک فرستاده شده است و اطلاعات ارزشیابی‌ها به صورت اینترنتی نیز در وبسایت شهرداری موجود است.

نلسون کارپا، ارزیاب ویژه شهرداری می‌گوید ارزش واحدهای مسکونی خصوصی ثابت است در حین این که کاهش اندکی در ارزش مجتمع‌های مسکونی مشاهده می‌شود. کاپرا اظهار کرد:

تغییرات کلی در بازار واحدهای مسکونی حدود منفی ۱ درصد است. بنابراین اگر میزان ارزشیابی املاک شما بزرگ‌تر از منفی ۱ درصد شد این احتمال وجود دارد که کاهش اندکی در مالیات پرداختی خود در سال ۲۰۱۹ مشاهده کنید. اگر ارزش املاک شما به همان میزان ۱ درصد کاهش داشت مالیات پرداختی شما برای سال ۲۰۱۹ تقریبا بدون تغییر باقی خواهد ماند.

اعضای شورای شهر کلگری در پایان نوامبر روی نرخ ۳/۴۵ درصد مالیات بر املاک برای سال ۲۰۱۹ توافق کرده بودند. ارزش کلی به دست آمده از ارزشیابی املاک کلگری ۲۰۱۹ پایین‌تر از ارزش محاسبه شده برای سال ۲۰۱۸ بود به طوری که از ۳۱۱ میلیارد دلار گزارش شده در ۲۰۱۸ به مبلغ ۳۰۶ میلیارد دلار رسید.

به طور متوسط ارزشیابی املاک کلگری برای واحدهای مسکونی خصوصی و مجتمع‌های مسکونی این شهر در سال ۲۰۱۹ در مقایسه با ۱ سال قبل شاهد یک کاهش ۵۰۰۰ دلاری بود. ارزشیابی یک واحد مسکونی تک‌خانواری به رقم ۴۷۵۰۰۰ دلار کاهش داشته است در حین این که ارزشیابی مجتمع‌های مسکونی به ۲۵۵۰۰۰ دلار کاهش یافته است.

ارزشیابی املاک کلگری مبتنی بر ارزیابی بازار مسکن از ماه جولای سال قبل است. آن دسته از صاحبان املاک که با ارزشیابی شهرداری موافق نیستند تا ۱۲ مارس مهلت دارند که اعتراض خود را به شهرداری تسلیم کنند.
منبع: cbc