Tuesday, April 16, 2024
1 C
Calgary

Shoppers Drug Mart جدیدترین عرضه کننده ماریجوانا در کانادا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

شرکت (Shoppers Drug Mart) از هم‌اکنون جدیدترین عرضه کننده ماریجوانا در کانادا محسوب می‌شود که فروش ماریجوانا را از امروز ۸ ژانویه به طور رسمی آغاز کرده است.

فقط لطفا انتظار نداشته باشید که به این زودی‌ها گیاه (OG Kush) را کنار آسپرین بچه در قفسه داروها ببینید زیرا این شرکت قصد دارد ماریجوانا را تنها به صورت اینترنتی به فروش برساند. آن دسته از اشخاصی که مایل هستند ماریجوانا خریداری کنند باید به وبسایت جدید شرکت (Shoppers) که مختص به فروش این ماده است به آدرس (cannabis.shoppersdrugmart.ca) مراجعه کنند. جف لگر (Jeff Leger) رئیس شرکت اظهار کرد:

داروسازان به عنوان متخصصان پزشکی مورد اعتماد ما نقش مهمی در استفاده بی‌خطر و آگاهانه از ماریجوانای دارویی دارند. ماریجوانای دارویی درست مانند هر داروی تجویز شده توسط پزشک  همان میزان تاییدیه را از جانب یک متخصص بهداشت و سلامت می‌طلبد. از آن جایی که ماریجوانای دارویی به طور فزاینده‌ای به مردم کانادا به دلیل مزایای درمانی آن از طرف پزشکان تجویز می‌شود در نتیجه هدف ما بهبود بخشیدن به خدمات و پشتیبان‌‌هایی است که بیماران در این فرایند دریافت می‌کنند.

در حال حاضر این شرکت که تبدیل به جدیدترین عرضه کننده ماریجوانا در کانادا شده است خدمات فیزیکی خود را صرفا برای ایالت آنتاریو عرضه می‌کند اما در سایت خود نیز انتخاب انواع ماریجوانا را به کاربران پزشکی توصیه می‌کند.

شما نمی‌توانید بدون داشتن اسناد پزشکی معتبر از این سایت سفارش ماریجوانا انجام دهید. این اسناد باید شامل فرمی باشد که شبیه نسخه دارویی است که توسط یک پزشک داروساز تجویز شده است و مراحل ساده ولی چندگانه‌ای را نیز باید طی کنید.

بیماران در ایالت آنتاریو می‌توانند اسناد پزشکی خود را به یکی از داروخانه‌های زنجیره ای (Shoppers Drug Mart) ببرند و در آنجا کارکنان داروخانه اطلاعات مربوط به بیمار را پردازش خواهند کرد.

طبق بیانیه منتشر شده مشاوران متخصص در مرکز (Shoppers Cannabis Care Centre) با بیماران تماس می‌گیرند، سوابق پزشکی آن‌ها و هرگونه عامل منع کننده برای تجویز ماریجوانا مبتنی بر داروهای کنونی بیمار را مرور می‌کنند و در نهایت پشتیبانی لازم را از طریق ثبت نام اینترنتی و انتخاب دقیق ماریجوانا فراهم می‌کنند.

این یک فرایند استاندارد است که کاربران ماریجوانای دارویی در کانادا مجبور به طی کردنش هستند تا بتوانند داروی مورد نیاز خود را دریافت کنند و تنها مختص به شرکت (Shoppers) نیست. در سایت هیچ اشاره‌ای به مدت زمان لازم برای طی شدن این مراحل نشده است.

طبق بیانیه شرکت، هیئت مشاوران پزشکی (Shoppers Drug Mart) که یک گروه متشکل از متخصصان مستقل پزشکی از سراسر کشور هستند و راهنمایی و توصیه‌های پزشکی در مورد شواهد جدید بالینی استفاده از داروها فراهم می‌کنند اقدام به ایجاد و توسعه یک الگوریتم بالینی کرده‌اند تا به بیماران تحت مشاوره خود کمک کنند ماریجوانای دارویی درستی را بر مبنای توصیه پزشکشان انتخاب کنند.

شرکت (Shoppers Drug Mart) با تبدیل شدن به جدیدترین عرضه کننده ماریجوانا در کانادا در حال حاضر توافقنامه‌هایی با ۱۰ تولیدکننده مجاز دارو امضا کرده است و همچنین عرضه محصولات و لوازم پزشکی برای مصرف ماریجوانا را شروع کرده است.
منبع: dailyhive