Thursday, April 25, 2024
3.6 C
Calgary

پروژه نفتی 2 میلیارد دلاری و 2200 شغل جدید در آلبرتا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

با توقف نامحدود پروژه Trans Mountain Pipeline، اکنون آلبرتا به دنبال راهی است تا بتواند میزان خروج نفت خام از این استان را افزایش دهد.

به گفته Rachel Notley، نخست وزیر آلبرتا، در نوامبر گذشته پیشنهاد داده بود تا از حمل و نقل زمینی استفاده شود، و اکنون دولت آلبرتا، برنامه هایی را اعلام کرده است که با استفاده از آنها امکان افزایش ظرفیت خط لوله تا 30 درصد وجود دارد.

پروژه 2 میلیارد دلاری در حال حاضر در شهرستان Strathcona، در حال ساخته شدن است. در این پروژه بخشی از آن برای بهبود امکانات تبدیل قیر نفت خام رقیق شده به مخلوط خام است، سریعتر از طریق خطوط لوله جریان می یابد و قیمت بالاتری را در بازار بین المللی خواهد داشت.

به گفته Notley در یک کنفرانس خبری: “ما در تلاش هستیم تا نفت را به قیمت واقعی در بازار به فروش برسانیم. آلبرتا دهه هاست که در این مورد صحبت کرده است و قرار نیست که الان ما بیشینیم و اجازه دهیم که موقعیت ها و سرمایه گذاری ها از آلبرتا خارج شوند. “

بخش عمده ای از بودجه این پروژه توسط Calgary-based Valve Creations Inc. تامین می شود. در این پروژه حدود 2000 نفر در طول مدت ساخت استخدام خواهند شد که از الان تا سال 2022 به طول می کشد. پس از آن 200 نفر دیگر باید به طول تمام وقت برای فعالیت های اجرایی استخدام شوند.

به گفته Columbia Yeung، مدیرهیئت مدیره، و CEO شرکت VCI در یک کنفرانس خبری: “ما در Value Creation Inc. و Value Chain Solutions Inc. به دنبال این هستیم تا با کمک Rachel Notley بازار انرژی خود را توسعه دهیم و ارزش آنچه که در مالکیت آلبرتا است را به حداکثر ارتقاء دهیم.”

منبع: DailyHive