Friday, March 29, 2024
-6.9 C
Calgary

استان های کانادا چقدر همدیگر را دوست دارند (یا ندارند)

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

کانادایی ها در صحنه بین الملل افرادی هستند که روابط دوستانه با دیگران دارند، اما باید دید استان های کانادا چقدر همدیگر را دوست دارند (یا ندارند)!

موسسه Angus Reid برای پیدا کردن پاسخ این سوال، از 4024 کانادایی از سراسر کشور خواست تا به این سوال پاسخ دهند.

بطور کلی، این موسسه متوجه شد که در بسیاری از استان ها، افراد نسبت به همسایگان خود احساس نزدیکی می کنند، البته تعدادی استثناء هم در این میان وجود داشت.

تنش بین استان های غربی کانادا بالا بوده، و استان های آلبرتا و بریتیش کلمبیا به دلیل اختلاف هایی بر سر پروژه Trans Mountain Pipeline بیشترین تنش را نشان داده اند.

استان های کانادا

به طور طبیعی، آلبرتا، ساسکاچوان و مانیتوبا همبستگی زیادی با یکدیگر دارند. در این میان، آلبرتا و ساسکاچوان بیشترین نزدیکی را با هم داشته و 75٪ و 77٪ از پاسخ دهندگان، با استان همسایه خود بیشترین نزدیکی را دارند.

استان های کانادا

Prince Edward Island به دلیل کم بودن تعداد نمونه از جداول حذف شده است.

57 درصد از پاسخ دهندگان آلبرتا، رفتار همسایگان خود در BC را غیر دوستانه می دانند. در حالیکه 47 درصد از اهالی بریتیش کلمبیا نسبت به همسایه شرقی خود چنین تصوری دارند.

استان های کانادا

از هر 5 نفر اهالی آلبرتا، چهار نفر این پاسخ را دادند که اهالی کبک نسبت به آنها رفتار غیردوستانه ای دارند.

در حالیکه اهالی ساسکاچوان، مانیتوبا و حتی انتاریو تقریبا یکسان بود – همه آنها بیش از 50٪ رفتار اهالی کبک را غیردوستانه می دانستند.

استان های کانادا

سوال دیگری که در این بررسی شده بود، این بود که، به نظر آنها کدام یک از استان ها سهم بیشتری از سایر استان ها دریافت می کند، که پاسخ همه، حتی اهالی کبک، استان کبک بود.

استان های کانادا

منبع: DailyHive