Friday, April 19, 2024
-5.2 C
Calgary

برنامه مسکن دولت فدرال: مسکن مقرون به صرفه برای متولدین قرن 21

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

به گفته وزیر امور اقتصادی، Bill Morneau، دولت Trudeau به دنبال راه هایی است تا خرید مسکن را برای متولدین قرن 21 مقرون به صرفه کند.

به نظر می رسد که خانه، و تمام آنچه که برای مردم به معنی مسائل مالی و سبک زندگی است، در انتخابات فدرال ماه اکتبر، شعار انتخاباتی دولت باشد. در این رابطه، احزاب اصلی جهت گیری هایی نیز کرده اند.

دولت فدرال تلاش کرده است تا عرضه مسکن مقرون به صرفه را افزایش دهد و این بازار های داغ  – مانند تورنتو و ونکوور- را کمی آرام کند. دولت سعی دارد تا این کار را با ارائه تست های استرس  انجام دهد و توانایی افراد برای دریافت وام های بزرگ را محدود کند.

قیمت های بالا در برخی از بازارها، نگرانی هایی را در بین کانادایی های جوان ایجاد کرده است که  امید دارند با قرض گرفتن پول بتوانند خانه بخرند.

Karen Vecchio، نماینده محافظه کار، در بیانیه ای اظهار داشت که سیاست های دولت Trudeau، از جمله مالیات بر کربن، خرید مسکن را مشکل تر کرده است.

به گفته Vecchio: “سیاست های Justin Trudeau باعث شده است که هزینه های زندگی برای کانادایی ها افزایش پیدا کند، و آرزوی خانه خریدن را از آنها دورتر و دورتر کند.”

دولت فدرال، هیچ عجله برای افزایش طرح خرید خانه ندارد

در لایحه انتخابات 2015، لیبرال ها وعده داده بودند که طرح محبوب خرید خانه را افزایش دهد. طرحی که خریداران را قادر می سازد تا برای خرید اولین خانه خود، 25000 دلار وام، بدون مالیات، دریافت کنند. این مبلغ باید طی مدت 15 سال بازپرداخت شود.

اما به نظر می رسد که لیبرال ها، هیچ عجله ای برای تحقق این تعهد ندارند. طرحی که ممکن است بسیاری از کانادایی ها را تحت تاثیر رویدادهای معمول زندگی، از جمله مرگ همسر، طلاق و یا بر عهده گرفتن یک فرد سالخورده از خانواده، قرار دهد.

با توجه به وبسایتی که دولت Justin Trudeau برای پیگیری وظایف مختلف ایجاد کرده است، مدرنیزه کردن برنامه خرید خانه، با “اقداماتی انجام شد، پیشرفت هایی حاصل شد، و با چالش هایی روبرو شد”، لیبل خورده است.

منبع: huffingtonpost