Thursday, April 25, 2024
16.5 C
Calgary

کمک هزینه اجاره مسکن برای کارکنان بخش آموزش و پرورشی شمال ونکوور

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

کارمندان این منطقه از تخفیف ۲۰٪ به عنوان کمک هزینه اجاره مسکن برخوردار خواهند شد. از آن جایی که در بریتیش کلمبیا همچنان با بحران قیمت مسکن مواجه هستند، برخی از کارفرمایان مجبور به ارائه راه حل‌های خلاقانه برای حفظ کارکنان خود شده‌اند.

بخش آموزش و پرورشی شمال در حال حاضر در حال بررسی امکان ارائه کمک هزینه اجاره مسکن است. Mark Pearmain مدیر بخش ۴۴ گفته است که: تمرکز ما همیشه در ارائه بهترین آموزش‌های ممکن برای فرزندانمان است و برای انجام این کار ما می‌ خواهیم مطمئن باشیم که بهترین کارکنان را داریم. یکی از اهداف ما این است که محیط کاری الهام بخش و سالم برای کارکنان را ایجاد کنیم.

مسکن با تخفیف

بخش آموزش و پرورشی شمال ونکوور یک بلوک آپارتمانی را برای کارکنانش در نظر گرفته است که اندازه واحدهای آن بین یک تا سه خواب تغییر می‌کنند و این افراد می‌توانند با ۲۰٪ تخفیف آن‌ها را کرایه کنند. مسکن به عنوان بخشی از توسعه منطقه ساحل شمالی در منطقه Maplewood در شرق پل یادبود Ironworkers ساخته خواهد شد.
در حال حاظر تعداد واحدها مشخص نشده و تخمین زده می‌شود تا چند سال آتی پروژه تکمیل و واحدها آماده سکونت شوند.

خرید خانه

وضعیت غیرقابل پرداخت قیمت‌ها

Linda Buchanan شهردار شمال ونکوور کاملا با مشکلات پرداخت هزینه‌های مسکن به ویژه برای گروه‌های کم درآمد و متوسط جامعه مانند معلمان آگاه است چرا که پدر خودش نیز معلمی ساکن همین منطقه بود.
در یک نشست شورا در 4 فوریه، او با دور هم جمع کردن افراد مختلف از آن‌ها خواست با هم‌فکری و نوع آوری راه حلی برای رفع مشکل مسکن پیشنهاد دهند. به گفته او با پرسش از افراد از ادارات مختلف می‌توان تصویر شفاف‌تری از مشکل ارائه داد و سپس راهکار حاصله نیز بسیار کاربردی‌تر می‌باشد.
هدف نهایی این افراد آن است که تمامی طبقات جامعه با هر سطح درآمدی باید بتوانند در شهری که مشغول به کار هستند زندگی کنند.

منبع: www.cbc.ca