Friday, April 26, 2024
2.7 C
Calgary

سود 2.2 میلیارد دلاری تجارت نفتی تا ۲۰۲۲

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

معامله ای بین دولت آلبرتا،Canadian Pacific Railway و راه آهن ملی کانادا صورت گرفته است. دولت اعلامیه تجارت نفتی را در ماه نوامبر گذشته منتشر کرد و جزئیات این توافق نامه و گزارش‌های مزایای آن برای حمل و نقل در 19 ماه فوریه منتشر شد.

Rachel Notley در این باره چنان گفت: تمامی اهالی آلبرتا صاحب منابع آن هستند و باید از منافع و پول بهره مند شوند. ما اقدامات قاطعی برای محافظت از مردم و حفاظت از میراث طبیعی انجام می‌دهیم. هنگامی که چالش ها در مقابلمان قرار گیرند، ما بر آنها غلبه می‌کنیم. من هر روز برای آینده بهتر هرکسی که آلبرتا را خانه خود می‌خواند، مبارزه می‌کنم.

با توافق نامه بین این سه نهاد، حدود 4،400 ریل واگن تا سال 2020 به توانایی‌های حمل و نقل نفتی آلبرتا افزوده خواهد شد. این افزایش به 120،000 بشکه اضافی نفت برای هر روز تا سال 2020 می‌انجامد.

دولت قبل از پر کردن ماشین‌ها و ارسال آن‌ها به بازار از طریق کشتی، خرید نفت خام از تولید کنندگان را انجام می‌دهد. این کار به تولید کنندگان خرده پا اجازه می‌دهد تا نفت مورد نیاز خود را حمل کنند. کاری که در غیر این صورت از پس انجامش بر نمی‌آیند.

همچنین اشاره شده است که افزایش اتومبیل های نفتی تاثیری بر میزان حمل و نقل کشاورزی نخواهد داشت. اتومبیل‌های اضافه شده شامل مدل های DOT-117J هستند که از فولاد ضخیم تری نسبت به سایر خودروهای مخزن‌ دار ساخته شده‌اند. مدل های DOT-117R دارای یک سپر و سر محافظ هستند.

کل پروژه برای آلبرتا 3.7 میلیارد دلار هزینه دارد، که انتظار می رود طی سه سال 5.9 میلیارد دلاری را برای آنان کسب کند.
پیش بینی می‌شود که با این تصمیم اختلاف بین (WTI) ٌWestern Texas Intermediate و Western Canada Select (WCS) کاهش یابد.

منبع: dailyhive.com