Thursday, April 25, 2024
16.5 C
Calgary

تغییرات سیستم آموزشی آلبرتا، در صورت برنده شدن UCP در انتخابات

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

به گفته Jason Kenney، رهبر حزب UCP، در صورت برنده شدن این حزب در انتخابات پیش رو که در تاریخ 16 آوریل برگزار خواهد شد، تغییرات بزرگی در سیستم آموزشی آلبرتا اتفاق خواهد افتاد.

یکی از تغییرات عمده، جایگزین شدن قانون آموزش با قانون مدرسه NDP خواهد بود و شامل اصلاحات بسیاری نیز خواهد بود.

یکی از این تغییرات در لایحه شماره 24، ملزم کردن مدرسه ها به اعطای مجوز به دانشجویان برای تشکیل گروه های همجنسگرایان و همچنین داشتن سیاست های عمومی برای حمایت از دانش آموزان LGBTQ + است.

بازگشت به قانون آموزش سال 2014 نیز سبب خواهد شد که والدین دانش آموزان همجنس گرا، توسط معلم ها مورد اعتراض قرار نگیرند. از زمانی که این قانون تصویب شده بود، بسیاری از والدین و دانش آموزان با چالش بزرگی در مدارس خصوصی روبرو شده بودند.

برنامه آموزش Kenney که شامل 14 مورد است، همچنین خواستار بازگشت به تقسیم 50/50 بین مدرک دیپلم و نمرات مدرسه برای سال 12 است. همچنین، ارائه کارنامه که برای والدین راحت تر قابل درک است. از دیگر موارد این برنامه می توان به حفظ و یا افزایش بودجه آموزش و پرورش، ممیزی اندازه کلاس ها و پایان دادن به آموزش از طریق اکتشاف، اشاره کرد.

به گفته Kenny: “با توجه به اینکه نمرات ریاضی گیج کننده هستند و درک کردن کارنامه ها بسیار دشوار شده است. بایستی یک بازنویسی در خصوص برنامه های درسی صورت گیرد و نقش والدین در انتخاب نحوه آموزش فرزندانشان بررسی شود.”

بررسی برنامه درسی جدید انجام خواهد شد، نحوه ارزیابی دانش آموزان اصلاح خواهد شد و آزمون معلم ها به عنوان بخشی از سیستم آموزشی جدید در آلبرتا اجرا خواهد شد.

Rachel Notley در پاسخ به Kenney طی یک رشته توییت اعلام کرده است که این تغییرات ممکن است زندگی ها را در معرض خطر قرار داده و بچه های همجنسگرا را در مدرسه با “عواقب بسیار غم انگیز و بی رحمانه” روبرو کند.

منبع: DailyHive