Wednesday, April 24, 2024
15.7 C
Calgary

۱۵ شغل تابستانی برای دانشجویان مونترالی (از الآن می‌توانید اپلای کنید)

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

شغل‌یابی می‌تواند فرآیند سختی باشد. یافتن شغل‌های فصلی به خصوص در حین تحصیل، فعالیت‌های فوق‌برنامه و امتحان‌ها حتی سخت‌تر است. خوشبختانه ما اینجا فهرستی از استخدام‌کنندگان تابستانی را برای ۲۰۱۹ تدارک دیده‌ایم.

فرقی نمی‌کند، چه دنبال یک شغل پاره-وقت هستید (زیرا دوره کارآموزی تحصیلی‌تان بی‌حقوق است)، چه دنبال فرصتی برای گذراندن تابستان به دور از دانشگاه؛ در هر صورت ما نیازتان را پوشش می‌دهیم.

پس بروید و CV خودتان را برق بیندازید، پروفایل لینکدین‌تان را به روز کنید و بلافاصله برای این شغل‌ها اپلای نمایید.

rollercoaster.jpeg

کارمندی در LaRonde

محل: LaRonde، پارک Jean-Drapeau

حقوق: اعلام نشده؛ بستگی به پُست

این یک شغل کلاسیک تابستانی ست، و شغل خوبی هم هست. LaRonde برای پُست‌های زیادی آدم نیاز دارد، از کارمند رستوران گرفته تا مامور فروش در فروشگاه‌ها تا اوپراتور رولرکوسترها.

اطلاعات بیشتر.

مامور نجات غریق

محل: تمام استخرها در مونترال.

حقوق: ۱۶.۶۱ تا ۱۹.۶۶ دلار در ساعت.

این یک شغل کلاسیک است. بیشتر دهکده‌ها از همین حالا شروع به معرفی موقعیت‌های شغلی‌شان کرده‌اند. فعلا موقعیت‌های شغلی مونترال و Longueuil را ببینید.

camp.jpeg

مشاور اردوگاه

محل: شهرداری‌ها، اردوگاه‌ها، و CEGEPهای نزدیکتان!

حقوق: مشخص نیست.

از بچه‌ها خوشتان می‌آید؟ انرژی زیادی دارید؟ آیا می‌خواهیت وقتتان را به فعالیت‌های فضای باز بگذرانید؟ اگر بله، پس پُستِ مشاور اردوگاه احتمالا برایتان گزینه خیلی خوبی ست.

بیشتر اردوگاه‌ها مستقیما در وبسایت‌شان صفحه استخدام دارند، در غیر این صورت کمپ‌هایی مثل YMCA را بررسی کنید. کمپِ Amy Molson هم برای ۲۰۱۹ استخدام می‌کند.

می‌توانید در این لینک موقعیت‌های مشابه بیشتری را پیدا کنید.

کار کشاورزی و مزرعه

محل: همه مزارع نزدیکتان.

حقوق: بین ۱۶ تا ۲۵ دلار در ساعت.

چه بخواهید این کار را در اینجا انجام بدهید چه بخواهید برای سازمانی مثل WOOF کار کنید، این نوع شغل مساوی است با ساختن عضلات سرشانه و بالاتنه در طول تابستان.

tree-planter.jpeg

درختکاری و نگهداری

محل: سرتاسر کانادا!

حقوق: معمولا به ازای کاشت هر درخت محاسبه می‌شود و روزانه بین ۱۵۰ تا ۳۰۰ دلار است.

این هم موقعیت شغلی خیلی خوبی برای درآمدزایی ست. اگر حوصله سختی‌هایی مثل ایستادن در آفتاب و بین پشه‌ها را دارید، به درآمدش می‌ارزد. این وبسایت را برای دیدن فهرست کمپانی‌ها چک کنید، یا برای دیدن جایی نزدیکتر به خانه‌تان به این وبسایت سر بزنید.

رنگ‌رزی

محل: مونترال

حقوق: بین ۱۲ تا ۲۵ دلار در ساعت

این هم شغلی عالی برای همهٔ انگلیسی‌زبان‌هایی ست که فرانسوی حرف نمی‌زنند. شغل‌های رنگ‌رزی معمولا درآمد خوبی دارند و می‌توانید در میهمانی‌ها و گروه‌های مختلف برای خودتان بازاریابی کنید (حین معرفی خودتان را به هیچ نوع رنگ‌رزی خاصی محدود نکنید).

شغل‌های رنگ‌رزی بیشتر در اینجا هستند.

کارآموزی شهرداری مونترال

محل: مونترال

حقوق: از ۱۶.۲۹ تا ۱۹.۴۲ دلاری

پیشنهادهای شغلی شهرداری برای کارجویان در تابستان امسال هم بسیار زیادند، از جمله کارآموزی‌های مختلف. آنها را در اینجا ببینید.

راننده سه‌چرخه

محل: Longueuil

حقوق: ۱۳ دلار در ساعت.

بله، این یک شغل واقعی ست. با راندن سه‌چرخه به کمک سالخوردگان در Longueuil بیایید. هم عضلات چهارسر زانوهایتان تقویت می‌شوند و هم داستان‌های زیادی از مشتریان‌تان خواهید شنید.

فرصت‌های کاری را در این صفحه خواهید یافت—نیمه‌های صفحه ذیل تیتر Opérateur de triporteur.

Dog Walker.jpeg

مراقب سگ‌ها

محل: تمام مونترال!

حقوق: ۱۵ تا ۲۰ دلار در ساعت

این شغلی عالی ست زیرا می‌توانید تمام روزتان را با سگ‌ها در شهر بگردید (اینجا خیلی سگ دارد!) و بیشتر محله‌ها و پارک‌ها را پیاده زیر پا بگذارید. این صفحه را برای ثبت‌نام نگاه کنید.

محوطه‌سازی

محل: شهرها و دهکده‌های سرتاسر کانادا.

حقوق: نامشخص.

درست مثل رنگ‌رزی و کاشت درخت این هم راه خوبی برای فعالیت جسمی و بدن‌سازی به واسطه کار است. بیشتر شهرداری‌ها با استخدام افرادی در تابستان به آرایش محوطه‌های شهری می‌پردازند و این یعنی یک حقوق دولتی که همیشه مطمئن و سروقت است. موقعیت‌های شغلی مرتبط را در این صفحه ببینید.

کارآموز موزه

محل: سرتاسر کانادا

حقوق: نامشخص و رقابتی

سازمان موزه‌های کانادا یک برنامهٔ کارآموزی تابستانه دارد که مخصوص دانشجویان است. موقعیت‌های شغلی زیادی در آن هست که باعث می‌شود مهارت دانشجوها در حوزهٔ میراث فرهنگی بالا برود. موقعیت‌ها را در اینجا ببینید.

parks-canada.jpeg

Parks Canada: خدمات بازدیدکنندگان

محل: Gaspé و دیگر مکان‌ها در کِبِک

حقوق: بین ۱۲.۹۳ تا ۲۰.۱۹ دلار در ساعت

همکاری با Parks Canada در تابستان عالی ست! از زیبایی پارک‌ها لذت ببرید و به کمک مسافرین و میهمان‌ها بیایید. برای اپلای به این صفحه سر بزنید.

سفیر برند برای Deloitte

محل: مونترال

حقوق: نامشخص

برندهای زیادی در طول تابستان برای خودشان سفیر استخدام می‌کنند. شما بایستی با حضور در رویدادهایی که کمپانی مناسب می‌داند، به ترویج برند بپردازید. البته هنوز همه موقعیت‌های شغلی مرتبط اعلام نشده‌اند، Deloitte را به عنوان نمونه آوردیم. بقیه موقعیت‌های باز را در اینجا ببینید.

مربی تنیس

محل: Longueuil

حقوق: به تجربه بستگی دارد

اگر تجربه‌ای در بازی تنیس دارید حتما به این شغل تابستانی نیم‌نگاهی داشته باشید! هم فال است و هم تماشا. برای یافتن موقعیت‌ها به این صفحه بروید.

festival-aid.jpeg

مددکار فستیوال

محل: Osheaga و Just For laughs و Jazz Fest

حقوق: اعلام نشده

بسیاری از فستیوال‌ها نیازمند مامورین امنیتی، تیم‌های تبلیغاتی و داوطلبین هستند تا از اجرای نرم و روان برنامه‌ها مطمئن شوند. در عوض، شما بلیت آزاد برای حضور در کل برنامه‌ها را خواهید داشت! بده-و-بستان منصفانه‌ای ست.

فعلا فقط چند تا موقعیت شغلی باز است اما وبسایت Laughs و خبرنامهٔ POP Montreal را زیر نظر داشته باشید.

منبع: MTL Blog