Thursday, April 25, 2024
7.6 C
Calgary

صدها کشته برای گرفتن عکس سلفی!

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

افراد زیادی برای گرفتن عکس‌های عالی در اینستاگرام دست به کارهای پر خطر می‌زنند. متاسفانه گاهی اشتباهات جبران ناپذیری از آنان سر می‌زند که باعث شده تعداد قربانیان سلفی طی دهه اخیر به صدها نفر برسد.

اوایل ماه آوریل ۳ گردشگر جان خود را در گرند کنیون از دست دادند.  این اتفاق پس از گرفتن عکس در Eagle Point‌ که هزاران پا ارتفاع دارد و چشم انداز آن فوق العاده است برای آنان روی داد.

https://www.instagram.com/p/BwXRQ4_HWPk/?utm_source=ig_embed

متاسفانه قربانیان سلفی و عکس‌های مرتبط در جهان زیاد هستند و باعث شده مناطق زیادی سلفی ممنوع اعلام شوند تا اینگونه پایانی برای این مرگ‌های دردناک و قابل پیش‌گیری یافته شود.

تحقیقی که در سال ۲۰۱۸ توسط US National Library of Medicine National Institutes of Health  انجام شد نشان می‌دهد که از اکتبر ۲۰۱۱ تا نوامبر ۲۰۱۷، قربانیان سلفی ۲۵۹ نفر بودند.

این تحقیق خواستار مشخص شدن دقیق مناطق سلفی ممنوع شامل آبشارها، قله کوه‌ها و بالای ساختمان‌های بلند می‌شود تا اینگونه تعداد قربانیان سلفی کاهش یابد.

سال گذشته زوجی اهل ونکوور به همراه دوستشان که اعضای کانال YouTube trio High on Life بودند پس از سقوط از استخری بالای آبشار Shannon به طرز دردناکی کشته شدند.

این حوادث تلخ باید درس عبرتی برای کاربران اینستاگرام در سراسر جهان باشد  تا در هنگام گرفتن عکس‌های فوق العاده مراقب خود باشند چرا که در آخر ارزش جان آدمی بیش از تعداد لایک‌های او است.

منبع: Dailyhive