Wednesday, April 24, 2024
11 C
Calgary

وست‌جت اعلام کرد: پروازهای جدید با بوئینگ دریم‌لاینر از کلگری به هاوایی

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

یک رویای دیگر به واقعیت پیوست.

حالا که فرودگاه بین‌المللی کلگری (YYC) تبدیل به هاب هواپیماهای بوئینگ ۹-۷۸۷ دریم‌لاینرِ شرکت وست‌جت شده، هیچ جای تعجبی ندارد که این کمپانی چهارمین مقصد خارجی خودش از YYC را اعلام کند: جزیره مائوئی (Maui) در هاوایی.

این جزیرهٔ باشکوه و بهشتی به راستی با نام این هواپیماها همخوانی دارد. حالا شهر کاهیلوئی در هاوایی به لندن، پاریس، و دوبلین می‌پیونند که دریم‌لاینرهای وست‌جت پرواز مستقیم و ثابتی به هر یک دارند.

برایان نوتینز، نایب رییس برنامه‌ریزی و همکاری‌ها در وست‌جت می‌گوید: «پرواز با دریم‌لاینرهای وست‌جت یک تجربه کاملا جدید است؛ بازخورد مسافرین برای ما بی‌نظیر بوده است.»

«دریم‌لاینرهای بوئینگ به فناوری‌هایی مجهزند که سفر در مسیرهای فرااقیانوسی را با کمترین جت‌لَگ ممکن می‌کنند تا مسافرها در مقصد کاملا شاداب پیاده شوند.»

پروازها بین کلگری و کاهیلوئی بین ۴ تا ۶ بار در هفته برقرار خواهند بود.

Screen-Shot-2019-05-22-at-9.30.34-AM.png

این سرویس از ۳۱ اکتبر ۲۰۱۹ شروع می‌شود، درست در زمان مناسب برای فرار از زمستان کلگری. آقای باب سارتور، رئیس و مدیرعامل فرودگاه کلگری می‌گوید:

«میهمان‌های ما عاشق سفر به هاوایی هستند و حالا تجربهٔ آنها به واسطه سفر با دریم‌لاینرهای وست‌جت حتی به یادماندنی‌تر از قبل هم خواهد بود. ما از وست‌جت ممنونیم که تعهد بیشتری را نسبت به هاب پروازی بوئینگ در YYC نشان داده است.»

در ضمن پرواز دریم‌لاینرهای وست‌جت بین کلگری و لندن هم قرار است به ۴ بار در هفته افزایش یابند.

منبع: Daily Hive