Thursday, March 28, 2024
-1 C
Calgary

راهنمای کامل عکاسی برای اینستاگرام در گوشه‌های خاص کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

کلگری شهر زیبایی است اما برخی گوشه‌های خاص آن برای عکاسی اینستاگرام، بهترند.

البته که در این بین نقاط معروفی هم پیدا می‌شوند —به پل Peace یا سازهٔ Wonderland فکر کنید— اما برخی دیگر شاید در گوشه‌های کمتر شناخته شدهٔ شهر قرار گرفته باشند که باید آنها را معرفی کنیم.

ما در اینجا تمام سعی‌مان را کرده‌ایم تا راهنمای کاملی آورده باشیم.

Luke’s Drug Mart

https://www.instagram.com/p/BlW88EJAXFS/?utm_source=ig_embed

اینجا قدیمی‌ترین داروخانهٔ مستقل کلگری است که از ابتدا خانوادگی اداره شده است و می‌توانید تاریخچه کاملش را در وبسایت آن بخوانید. با اینکه نمای جلوی داروخانه هم سبک جالبی دارد ولی در اینجا دیوار پشتی آن چشم ما را گرفته است. طرح دیوارنمای زیبایی که روی آن کار شده، چه طرفدار خطوط سفید و سیاه باشید چه رنگ‌های شاد، نظر شما را برآورده خواهد کرد.

مکان: 4th Street NE

Calgary Tower

https://www.instagram.com/p/BnSpYQjnIvA/?utm_source=ig_embed

البته که فهرست ما بدون برج کلگری در مرکز شهر ناقص است. با ارتفاع ۱۹۱ متر، این برج محلی عالی برای گرفتن عکس‌های هیجان‌انگیز و متفاوت است. وقتی در طبقهٔ شیشه‌ای آن بایستید، شهر زیر پای شما است و می‌توانید کفش‌های قشنگ‌تان را هم در مرکز آن جا بدهید.

مکان: 9th Avenue SW

Scotsman’s Hill

https://www.instagram.com/p/BnH8dBphdez/?utm_source=ig_embed

برای عکاسی با پس‌زمینهٔ مرکز شهر و برج‌های آن، این تپهٔ سرسبز بهترین جا است. به خوبی می‌توانید از نمای آسمان و برج‌ها استفاده کنید یا حتی ورزشگاه Scotiabank Saddledome با آن ظاهر نمادینش را در پشت سرتان جا بدهید.

مکان: Salisbury St SE

The Rundle Ruins

https://www.instagram.com/p/Bi-6L4tnd3k/?utm_source=ig_embed

خرابه‌های Rundle شاید قدیمی باشند ولی هرگز برای عکاسی کهنه نمی‌شوند. در عکس‌های شما ترکیب زیبایی با ساختمان‌های مدرن دوردست ایجاد خواهند کرد و چشم‌نواز خواهند بود.

مکان: 12th Ave SE

Prince’s Island Park

https://www.instagram.com/p/ByOImEzBkCU/?utm_source=ig_embed

فراوانی پُل‌ها، چشمه‌ها و آبفشان‌ها، و زمین‌های سرسبز در اینجا حق انتخابی زیاد به عکاس‌های خوش ذوق می‌دهد تا در جای‌جای صحنه‌ها از سوژه‌ها عکاسی کنند. البته استقبال مردم از اینجا باعث شده عکس‌ها شبیه هم شوند، پس قوه تخیل و نوآوری‌تان را به کار بیندازید.

مکان: در شمال داون‌تاون

Peace Bridge

https://www.instagram.com/p/BnP6AMshaHm/?utm_source=ig_embed

بله، هر کسی که در کلگری زندگی کرده حتما یک عکس هم روی این پل دارد، و البته که بی‌دلیل نیست. رنگ قرمز شاداب، طراحی جذاب، و کشیدگی زیبای پل بر فراز رودخانه Bow همگی به جذابیت عکس‌های مردم کمک می‌کنند. اگر قصد فرار از کلیشه را دارید، با خلاقیت و فکر قبلی به اینجا بروید تا عکس‌های متفاوت بگیرید.

مکان: در جنوب پارک Prince’s Island

Wonderland sculpture

https://www.instagram.com/p/BmMGui3A_LK/?utm_source=ig_embed

بزرگ، عجیب، و البته نمادین. این سازهٔ زیبا در کلگری یکی از آثار هنری شهری است که چشم همه را می‌گیرد، و البته عکس گرفتن در داخل و خارج از آن جذابیت زیادی دارد. خودتان حتما زوایای خوب را برای عکاسی پیدا خواهید کرد.

مکان: 6th Ave SE

Inglewood Bird Sanctuary

https://www.instagram.com/p/BmPgNrFHaev/?utm_source=ig_embed

اینجا برای عاشقان طبیعت منظره‌ای عالی است به خصوص اگر نخواهید تا کوه‌های راکی بروید. درخت‌های شاداب، آب‌های خنک، و حیات وحش متنوع برای عکس‌های عالی—همه‌اش هم در داخل شهر!

مکان: 9th Avenue SE

New Central Library

https://www.instagram.com/p/BZTpc9xjl_V/?utm_source=ig_embed

این مکان تبدیل به پاتوق عکاس‌های کلگری شده و دلیل خوبی هم دارد: خطوط این ساختمان تیز و صاف و پنجره‌ها هم براقند… و این تازه در برابر نماهای داخل آن، چیزی نیست.

مکان: 3rd Street SE

Stephen Avenue

https://www.instagram.com/p/BnTexyRBqS5/?utm_source=ig_embed

اگر بخواهیم دقیق‌تر آدرس بدهیم، باید بنویسیم: کوریدوری که در کنار Hudson’s Bay قرار دارد. با سقف‌هایی که پر از قوس‌های زیبا هستند و برای هر پرتره‌ای یک پس‌زمینه عالی می‌سازند.

مکان: 8th Avenue SW

منبع: Daily Hive