Tuesday, April 23, 2024
9.4 C
Calgary

محل‌های مناسب برای پیاده‌روی با فاصله یک ساعت از کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

باز هم زمان خودنمایی خورشید در شهر کلگری فرا رسیده است، بهترین زمانی که می‌توان برای گردش و پیاده‌روی به اطراف شهر سفر  کرد. پیشتر در پیکوبینو مکان‌های گردشگری برای سفرهای کوتاه یک روزه معرفی کرده بودیم.

بیشتر بخوانید: گردش یک روزه

حال می‌خواهیم ۶ مکان مناسب برای پیاده‌روی به شما معرفی کنیم که همه‌ی آن‌ها کمتر از یک ساعت با شهر کلگری فاصله دارند و زیبایی‌های فوق‌العاده‌ای برای دیدن در این مکان‌ها وجود دارد.

برای امنیت خودتان، پیش از هرنوع ماجراجویی‌ای، مطمئن شوید کاملا آماده‌اید. اطلاعات کافی و لازم برای آمادگی و امنیت در سفر و گردش را می‌توانید از وبسایت‌های Albertaparks.ca و  AdventureSmart جمع‌آوری کنید. در پیاده‌روی و کمپینگ‌ها همیشه به خاطر داشته باشید تا جایی که امکان دارد در طبیعت ردی به جا نگذارید، لوازم خود را به خوبی بسته‌بندی کنید، از مسیرهای اصلی خارج نشوید و از غذا دادن به حیوانات حیات‌وحش بپرهیزید. قوانین مربوط به پارک‌های کانادا را می‌توانید اینجا بخوانید و دقت داشته باشید سلفی‌های خطرناک (حتی اگر برای اینستاگرام فوق‌العاده به نظر برسند)، می‌توانند مرگبار باشند.

مسیرهای پیاده‌روی کوه Yamnuska:

https://www.instagram.com/p/BlUPgCUgiSC/?utm_source=ig_embed

مسیر پیاده‌روی کوه Yamnuska قطعا یکی از سخت‌ترین مسیر‌های پیشنهادی این لیست است اما منظره‌ی خیره‌کننده‌ی دره که در انتهای مسیر مشاهده خواهید کرد قطعا ارزش طی کردن آن را دارد.

فاصله: ۷ کیلومتر، ۳ الی ۴ ساعت

دره‌ی Grotto:

https://www.instagram.com/p/Bwpgf8ChJhu/?utm_source=ig_embed

اگرچه احتمالا این مسیر بیشتر به عنوان محلی برای پیاده‌روی‌های زمستانی شناخته می‌شود، اما با این حال دره‌ی Grotto برایپیاده‌روی تابستانه نیز پیشنهاد می‌شود. این دره آبشارهای زیاد و تالاب‌های کوچکی دارد که می‌توانید در مسیر آن‌ها توقف کنید و عکس‌های زیبایی بگیرید. این مسیر پیاده‌روی شیب‌دار است و لازم است به اندازه‌ی کافی برای آن آماده باشید. در نظر داشته باشید که این مسیر تنها به صورت پیاده قابل تردد است و مسیری ماشین‌رو نیست.

فاصله: ۵ کیلومتر

مسیر پیاده‌روی Big Hill Springs:

https://www.instagram.com/p/BxTGuRJAeWb/?utm_source=ig_embed

با تنها ۴۰ دقیقه رانندگی به Big Hill Springs خواهید رسید که برای پیاده‌روی در میانه‌ی روز و افراد تازه‌کار مناسب است. با توجه به شیب بسیار کم این مسیر، می ‌توان آن را مسیری مسطح در نظر گرفت.

فاصله: ۱،۶ کیلومتر

دامنه‌های Paskapoo:

https://www.instagram.com/p/BGnYS_cPVBW/?utm_source=ig_embed

با رانندگی کوتاه ۱۷ دقیقه‌ای از شهر کلگری به دامنه‌های Paskapoo خواهید رسید.مسیر پیاده‌روی، مسیری آسان و پر از آرامش بوده و به بازدید‌کنندگان فرصت کشف مناطق بکر اطراف کلگری را می‌دهد.

فاصله: ۴،۸ کیلومتر

دریاچه‌ی Mount Lorette:

https://www.instagram.com/p/1FeGJnpV3d/?utm_source=ig_embed

در فاصله‌ی کمتر از یک ساعت، مسیرهای باریک آب از میان جنگل به یکدیگر وصل می‌شوند و دریاچه‌ی کوچک Mount Lorette را تشکیل می‌دهند. در بازدید از این منطقه دقت کنید که به ماهی‌های دریاچه غذا ندهید، چراکه آن‌ها به راحتی می‌توانند به منبع غذایی خارجی وابسته شوند.

فاصله: ۱،۱ کیلومتر

آبشار Elbow:

https://www.instagram.com/p/BwIuG–A1Ul/?utm_source=ig_embed

آبشار Elbow در دل رودخانه‌ی Elbow واقع شده است. مسیر طولانی رودخانه به افراد در حال پیاده‌روی کمک می‌کند مستقیما از رودخانه به آبشار برسند در مسیر آن به کشف مناطق جدید بپردازند.

فاصله: ۱ کیلومتر

منبع: Dailyhive