Thursday, March 28, 2024
0.3 C
Calgary

سقوط یک صخره‌نورد در BC

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

شنبه، یک صخره‌نورد در اثر سقوط از کوه‌های The Stawamus Chief  جان سپرد.

در روز ۲۲ام ماه جون، حدود ساعت ۱:۴۵ Squamish RCMP (پلیس کوهستان) تماسی برای کمک از طرف اورژانس BC، مبنی بر سقوط یک صخره‌نورد از مسیری معروف دریافت کرد.

مقامات به منطقه‌ی The Grand Wall از کوه‌های Stawamus Chief رفته و مردی که از ارتفاع ۳۰ متری سقوط کرده بود را پیدا کردند.

گروهبان Sascha Banks در بیانه‌ای اعلام کرد «The Stawamus Chief منطقه‌ای که دریا را به آسمان وصل می‌کند، در بین توریست‌ها مشهور است و سرویس اورژانس Squamish در چند ماه گذشته مشغول وقایع زیادی از این دست در منطقه بوده است.»

وی افزود «این حادثه، اتفاقی تلخ بوده و در این لحظات فکر کردن به دوستان و خانواده‌ی این مرد بسیار دردناک است.»

سرویس تحقیقاتی The BC Coroners تحقیقات در مورد این حادثه را به عهده گرفته است و Squamish RCMP در تلاش است تا با اقوام و نزدیکان این مرد تماس حاصل کند. هویت این فرد هنوز مشخص نشده است.

گروهبان Banks افزود «تاکید ما به افرادی که قصد تماشای طبیعت زیبا را دارند آن است که کاملا آماده باشند، منطقه را به خوبی بشناسند و در مسیر ماجراجویی خود با امنیت تردد کنند.»

«با این وجود اگر دچار مشکل و یا گم شدید تیم ( سرویس اورژانس Squamish / Squamish SAR) بسیار زبده‌ای وجود دارند که هر آنچه در توان‌شان باشد انجام می‌دهند تا شما را پیدا و به شما کمک کنند.»

منبع: DailyHive