Tuesday, April 23, 2024
9.4 C
Calgary

این فستیوال موسیقی ۳۰ ساعته، در لوکیشن فیلم استار وارز برگزار می‌شود

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

Les Dunes Electroniques یک فستیوال موسیقی الکترونیکِ ۳۰ ساعته است که طی ۲۱ و ۲۲ سپتامبر ۲۰۱۹ در جنوب غرب تونس برگزار می‌شود. خیمه‌ها در Ong Jmal در Nefta بر پا می‌شوند که یک واحهٔ کویری است.

اگر این مقصد برای شما آشنا نیست، بگذارید راهنماییتان کنیم: اینجا لوکیشن سیارهٔ تاتویین در فیلم‌های استار وارز بوده است. برگزارکنندگان این رویداد هم آن را چنین توصیف کرده‌اند: «یک گریز موسیقایی به قلب کویر ساهارا، در لوکیشن فیلم استار وارز.»

این فستیوال طی ۳۰ ساعت بی‌وقفه برگزار خواهد شد، مردم در طول شب و صبح خواهند رقصید و در پس‌زمینه، خاکریزهای شنی و خانه‌های گنبدی تونس قرار دارند.

دو صحنهٔ اجرا میزبان ۳۰ هنرمند از اهالی تونس و دنیای موسیقی الکترونیک زیرزمینی از بقیه کشورها خواهند بود و چهره معروف فستیوال هم کسی نیست جز Sahalé. این فستیوال را مجریان Plages Electroniques از French Riviera برگزار می‌کنند.

اگر همیشه می‌خواستید در یک کهکشانِ دورِ دور پارتی بگیرید، این شاید نزدیکترین گزینه برای تجربهٔ آن باشد. برای رسیدن به این فستیوال می‌توانید بعد از فرود در تونس، از شهرهای نزدیک مثل النفيضة با ماشین تا محل فستیوال بروید که خود یک سفر جاده‌ای در حدود ۶ ساعت است.

بلیت‌های این رویداد ۷۹ دلار کانادا قیمت دارند که هر چه نباشد ارزان‌تر از فستیوال‌های جعلی مثل Fyre Festival است. پس چیزی برای باخت ندارید.

منبع: Daily Hive