Thursday, April 25, 2024
15.1 C
Calgary

میانگین اجاره خانه شهرهای کانادا در ماه جولای ۲۰۱۹

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

به گزارش PaMapper بازار اجاره مسکن کانادا در ماه گذشته تغییرات اندکی داشته است.

فقط ۴ شهر شاهد روند صعودی قیمت‌ها بوده‌اند و در ۶ شهر قیمت‌ها پایین آمده‌اند. در ۱۴ شهر هم ثبات نسبی قیمت‌ها گزارش شده است.

Padmapper در گزارش خود نوشته است:

«در این مدت، برای خانه‌های یک‌خوابه و دوخوابه، درصد افزایش اجازه در تقریبا نیمی از شهرهای مورد بررسی با افزایش دو رقمی نسبت جولای پارسال روبرو است و این یعنی ثابت ماندن قیمت‌ها نسبت به ماه قبلی. البته نسبت به تابستان ۲۰۱۸، قیمت‌ها افزایش داشته‌اند.»

«گزارش هزینه اجاره فوریه ۲۰۱۹»

«گزارش هزینه اجاره مِی ۲۰۱۹»

۵ بازار اصلی کانادا نسبت به ماه ژوئن بدون تغییر مانده‌اند.

July-Canadian-Rent-Report-2-1024x767.jpg

یک‌بار دیگر تورنتو گرانترین بازار اجاره کانادا است. اجاره یک‌خوابه با افزایشی ۲.۷ درصدی به ۲,۲۹۰ دلار رسیده است که یک ماه پیش ۲,۲۷۰ دلار بود. اما اجاره دوخوابه در عدد ۲,۸۵۰ دلار ثابت مانده است.

در ونکوور، اجاره یک‌خوابه با نیم درصد کاهش به ۲,۲۰۰ دلار رسیده و دوخوابه هم روی ۳,۲۰۰ دلار ثابت مانده است. Padmapper می‌گوید نسبت به جولای ۲۰۱۸ اجاره یک‌خوابه ۱۰٪ افزایش یافته است.

در بورنابی (بی.سی) اجاره یک‌خوابه روی ۱,۵۷۰ دلار ثابت مانده ولی اجاره دوخوابه با ۵٪ افزایش به ۲,۳۲۰ دلار رسیده است.

در شهر بَری (اونتاریو) که چهارمین شهر گران کانادا است، اجاره یک‌خوابه بدون تغییر ۱,۴۵۰ دلار مانده ولی دوخوابه با ۴٪ افزایش به ۱,۵۵۰ دلار رسیده است.

مونترال در جایگاه پنجم ایستاده ولی قیمت‌ها نسبت به ماه قبل بدون تغییر برای یک‌خوابه و دوخوابه روی ۱,۴۳۰ و ۱۷۱۰ ثبت شده‌اند. با این حال PadMapper می‌گوید نسبت به پارسال قیمت‌های اجاره در این شهر ۹.۲٪ افزایش یافته‌اند.

همیلتون (اونتاریو) بیشترین رشد را در سرتاسر کانادا داشته و اجاره یک‌خوابه با ۴.۲٪ افزایش به ۱,۲۵۰ دلار رسیده است.

یک بار دیگر شهرهای سنت جونز و کبک پایین‌ترین نرخ اجاره را داشته‌اند و یک‌خوابه با ۸۱۰ دلار به مستاجرها ارایه شده است.

CARRJuly.png

اما در کلگری اجاره یک‌خوابه و دوخوابه نسبت به ماه قبلی به ترتیب با ۳.۶ و ۳.۸ درصد افزایش به ۱,۱۴۰ و ۱,۳۶۰ دلار رسیده است. با این حال نسبت به پارسال فقط افزایشی ۵.۶ و ۰.۷ درصدی را نشان می‌دهد.

منبع: Daily Hive