Friday, April 19, 2024
-2.3 C
Calgary

پنج رویداد تفریحی کلگری در ماه آگوست (۲۰۱۹)

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

تا به امروز امسال تابستان کلگری میزبان رویدادهای خیلی خیلی خوبی بود.

اگر دچار دلتنگی بعد از استمپید شده‌اید، شاید این رویدادها بتوانند انرژی شما را دوباره برگردانند. میزبان شما The Big Big Tent است و این رویدادها را برای شما به ارمغان خواهد آورد:

فیلم‌های عالی برای شب‌های تابستان در ویکتوریا پارک، شب‌های عاشقانه و تفریحی برای کل خانواده، رالی گروهی با دوچرخه، اسکیت‌سواری، مسابقهٔ هاکی و تفریحات دیگر. همه اینها به صورت رایگان در منطقهٔ فرهنگ و سرگرمی کلگری برگزار خواهند شد.

چه تنها بیایید، چه با خانواده، چه با دوستان نزدیک، اینجا هم می‌شود لَم داد و با یک سطل پاپ‌کورن مشغول شد و هم می‌شود در رویدادهای مختلف شرکت کرد. The Big Big Tent محیط مناسب برای همه افراد را دارد.

اگر هم گرسنه بودید، غذاخوری‌های سیار در دسترسند تا انواع نوشیدنی و غذای تازه را آماده کنند. در ادامه با این رویدادها آشنا شوید.

شب‌های سینمایی

Screen-Shot-2019-07-26-at-2.45.15-PM.png

غذای خود را از خانه بردارید و به این رویداد تابستانی جذاب بیایید—تماشای فیلم‌ها هیچ هزینه‌ای ندارد. کافی است یک صندلی تاشو با خودتان بیاورید تا بتوانید راحت بنشینید.

اولین فیلمی که ۱ آگوست پخش می‌شود «هری پاتر و سنگ فیلسوف» است و دومین فیلمی که ۲۹ آگوست پخش می‌شود، بر اساس رای مردمی انتخاب خواهد شد.

روز: ۱ و ۲۹ آگوست

ساعت: ۷ تا ۱۰ شب — پخش فیلم‌ها ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه شب شروع می‌شود.

مکان: در The Big Big Tent شماره ۳۲۱ در 11th Avenue Southeast

هزینه: رایگان

روز دوچرخه‌سواری خانوادگی

shutterstock_218039092.jpg

اگر برای این آخر هفتهٔ طولانی اطراف شهر هستید، حتما به این رویداد فکر کنید. یک روز رقابت دوستانه همراه با گردش روی دوچرخه در مکانی زیبا. ورود برای همه آزاد است و دوچرخه‌های Strider هم برای بچه‌ها موجود خواهد بود، دوچرخه‌های این برند تعادلی‌اند و برای بچه‌هایی از ۱۸ ماه تا ۵ سال مناسبند.

روز: ۵ آگوست

ساعت: ۱۰ صبح تا ۴ عصر

مکان: در The Big Big Tent شماره ۳۲۱ در 11th Avenue Southeast

هزینه: رایگان

میهمانی اسکیت‌سواری

Screen-Shot-2019-07-26-at-2.46.53-PM.png

رفقای ما در Calgary Roller Skate می‌خواهند The Big Big Tent را تبدیل به یک مدرسهٔ اسکیت کنند. شما می‌توانید اسکیت‌های خودتان را بیاورید یا در محل، کرایه کنید و از تفریح جدیدتان لذت ببرید.

روز: ۷ و ۱۴ و ۲۱ و ۲۸ آگوست

ساعت: ۶ عصر تا ۱۰ شب

مکان: در The Big Big Tent شماره ۳۲۱ در 11th Avenue Southeast

هزینه: رایگان، هزینه کرایهٔ اسکیت جدا ست

رویداد اسکیت‌بورد سواری Ninetimes

Screen-Shot-2019-07-26-at-2.47.54-PM.png

اسکیت‌بورد سوارِ درونتان را آزاد کنید تا در این رویداد جالب و تجربهٔ جدید شرکت کند. با همکاری فروشگاه اسکیت Ninetimes و Skate Life و 100PercentSkateClub و Academy Skateboard Collective، می‌توانید در زمین آسفالتی صاف به مساحت چهار هزار متر مربع این ورزش جالب را تجربه کنید.

روز: ۱۶ و ۱۷ و ۱۸ آگوست

ساعت: ۱۶ آگوست از ۴ عصر تا ۱۰ شب، ۱۷ و ۱۸ آگوست از ۱۰ صبح تا ۶ عصر

مکان: در The Big Big Tent شماره ۳۲۱ در 11th Avenue Southeast

هزینه: رایگان

تورنومنت هاکی خیابان CJSW

shutterstock_750710701.jpg

برای هاکی دلتنگ شده‌اید؟ CJSW و The Big Big Tent به فکر شما هستند و می‌خواهند بیست و یکمین سالانهٔ تورنومنت خیریهٔ Slurpee Cup را برگزار کنند. تیم‌ها در روز ۲۴ آگوست به حمایت از خیریهٔ منتخب خودشان وارد زمین بازی خواهند شد.

روز: ۲۴ آگوست

ساعت: ۱۱ صبح تا ۵ عصر

مکان: در The Big Big Tent شماره ۳۲۱ در 11th Avenue Southeast

هزینه: رایگان برای تماشاچیان. اما تیم‌های شرکت‌کننده باید از قبل ثبت نام کنند. اطلاعات بیشتر را با ارسال ایمیل به آدرس [email protected] جویا شوید.

The Big Big Tent توسط شرکتِ زمین‌های شهرداری کلگری میزبانی می‌شود که  توسعهٔ منطقهٔ فرهنگ و سرگرمیِ کلگری را بر عهده دارد.

منبع: Daily Hive