Friday, April 19, 2024
1.4 C
Calgary

پیشبینی آخر هفته‌ای آفتابی و دلچسب برای کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

فرقی نمی‌کند در ماه آگوست قصد سفر به کوهستان‌های بلند اطراف کلگری را داشته باشید، می‌خواهید در طول رودخانه Bow قایق‌سواری کنید و یا تصمیم دارید در حیاط پشتی بساط باربکیو به راه بیاندازید. وقوع‌ طوفان‌های ناگهانی و شدید این زمان از سال همیشه تهدیدی برای این‌گونه برنامه‌ها بوده‌اند.

این توده‌های بارشی معمولا مقادیر باران بسیار زیادی را همراه خود دارند که موجب نگرانی دائمی شهروندان آلبرتا در طول سفرهای آخر هفته می‌شود. با این وجود بر اساس پیشبینی‌های کنونی در طول این آخر هفته، هوایی آفتابی و خوب را برای کلگری و نواحی اطراف آن می‌توان متصور بود.

بر اساس پیشبینی The Weather Network از دیروز تا دوشنبه هوایی گرم و آسمان آفتابی در کلگری وجود دارد و تنها گاهی شاهد نیمه‌ ابری شدن آسمان خواهیم بود.

در باقی روزهای آخر هفته دمای هوا روندی کاهشی را طی می‌کند و به ترتیب برای شنبه، یکشنبه و دوشنبه دماهای 26، 24 و 24 درجه را داریم. حاکم بودن هوای آفتابی و نیمه ابری در کلگری شرایط را برای انجام فعالیت‌های تفریحی مختلف کاملا آماده کرده است.

در طول این سه روز از شدت سرعت باد هم کاسته خواهد شد و سرعت آن بین 10 و 26 کیلومتر در ساعت پیشبینی می‌شود.

در روزهای کاری آغازین هفته آینده دمای هوا کمی افزایش می‌یابد و در روز چهارشنبه 7 آگوست به 27 درجه سانتی‌گراد می‌رسد. پس اگر چند روز مرخصی بیشتر هم گرفته‌اید می‌توانید از آن‌ها در این آخر هفته دلپذیر و عالی نهایت استفاده را ببیرد.

البته با تمامی این‌ها نباید فراموش کرد که پیش‌بینی هوای کلگری همیشه سخت و گاهی همراه با خطا بوده است. پس بهتر است به این آمار و ارقام با اطمینان کامل نگاه نکنید. مخصوصا با توجه به طوفان‌های بسیار شدیدی که چند ماه اخیر Prairies را درنوردیده‌اند.

پس امیدواریم با قدری شانس و بررسی مداوم پیشبینی‌های آب‌وهوایی بتوانید یک برنامه‌ریزی دقیق برای رقم زدن تعطیلاتی خاطره‌انگیز در کلگری داشته باشید.

منبع: dailyhive