Saturday, April 20, 2024
-2 C
Calgary

بزرگترین فستیوال بالن‌ها در کانادا، ۱۰ تا ۱۸ آگوست در مونترال

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

در روزهای ابتدای آگوست، به آسمان نگاه کنید. نه پرنده‌ای در کار است و نه هواپیمایی، سوپرمن هم نخواهد آمد. اما در عوض ده‌ها بالنِ هوای گرم، آسمان را رنگارنگ خواهند کرد.

فستیوال بین‌المللی بالن‌ها با نام Sain Jean-sur-Richelieu بزرگترین رویداد در نوع خودش است که یک هفته به طول خواهد انجامید، و خانواده‌ها را به سفری ۴۰ دقیقه‌ای از جزیرهٔ مونترال دعوت می‌کند.

در ابتدا این یک فستیوال بالن بود، اما حالا حواشی زیادی به آن اضافه شده است: غذافروشی‌های سیار، مشروب‌فروشی‌ها، موسیقی زنده، تئاتر، و فعالیت‌های تفریحی دیگر باعث افزایش اعتبار این همایش و تبدیل آن به رویدادی بین‌المللی شده‌اند.

این رویداد میزبان بالن‌سوارهایی از کانادا، ایالات متحده، فرانسه و برزیل است.

فهرست کامل بالن‌ها در وبسایت فستیوال قرار دارند.

Screen-Shot-2019-07-05-at-1.11.01-PM-500x244.png

Screen-Shot-2019-07-05-at-1.12.37-PM-500x244.png

نمایش‌های روزانه فستیوال شامل پروازهای شبانه و نمایش‌های صبح زود است، بعضی بالن‌ها ساعت ۶ صبح به پرواز در خواهند آمد.

اما چنانچه تماشای یک آسمان پر از بالن برای‌تان کافی نیست، می‌توانید به بازی عبور از موانع، سواری در پارک تفریحات، پارک اسکیت، و بازی‌های واقعیت مجازی سری بزنید.

گروه‌های موسیقی امسال شامل Fafa Khan و Akon و Sean Kingston و Noir Silence و چندتای دیگر است.

به ویدیوی معرفی فستیوال امسال نگاه کنید تا ابعاد آن را بهتر بفهمید.

البته که این فستیوال به مردم عادی هم امکان سواری و حضور در آسمان را می‌دهد. برای رزرو بالن و هوانوردی، به این آدرس اینترنتی بروید و البته در جریان باشید که باید حداقل از دو روز قبل ثبت نام کرده باشید. پروازها از ۱۰ آگوست شروع می‌شوند.

هزینه پروازهای صبحگاهی (۶ صبح) ۱۸۵ دلار برای هر نفر است و پروازهای شبانه هم با ۲۲۵ دلار برای هر نفر انجام می‌شوند. هر بالن می‌تواند ۶ نفر را به آسمان ببرد و طول پرواز هم ۱ ساعت است.

montgolfieres_20589995_155221138361922_5845147016056799232_n-500x377.jpg

بلیت یک روزه این رویداد بین ۳۰ تا ۵۰ دلار است و اختلاف قیمت به سن افراد و روز حضور بستگی دارد. البته بلیت‌های گروهی برای خانواده‌ها هم وجود دارد که قیمتشان بین ۵۵ تا ۸۰ دلار است.

با خرید هر بلیت می‌توانید از تمام تجربه نمایشگاه لذت ببرید. یعنی هم حضور در محوطه نمایشگاه، هم فعالیت‌های تفریحی و نمایش بالن‌ها.

رویداد بین‌المللی بالن‌ها ۲۰۱۹

تاریخ: ۱۰ تا ۱۸ آگوست ۲۰۱۹

ساعت: روزهای هفته از ۲:۳۰ بعد از ظهر — آخرهفته از ۱۲ ظهر

مکان: 5Chemin de l’Aéroport

هزینه: ۳۰ تا ۵۰ دلار — خرید آنلاین

منبع: Daily Hive