Thursday, March 28, 2024
-1.4 C
Calgary

به زودی یک مرکز مراقبت‌های درمانی فوری در Lonsdale ونکوور افتتاح می‌شود

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

دولت استانی بریتیش‌کلمبیا اعلام کرده که قرار است به زودی یک مرکز جدید مراقبت فوری و اولیه (UPCC) را در منطقه Lonsdale شهر North Vancouver افتتاح کند.

بنا بر اخبار منتشر شده این کلینیک مراقبتی عمومی (UPCC) در طبقه دوم ساختمان 221 Esplanade West و در کنار ترمینال Lonsdale SeaBus واقع خواهد شد. در این مرکز 14 نیروی درمانی تمام‌وقت از جمله پزشکان عمومی، پزشکان پرستار، پرستاران و پزشک اجتماعی حضور خواهند داشت. در حال حاضر این فضای تخصیص یافته در حال بازسازی است تا پیش از بازگشایی کلینیک در اواخر ماه سپتامبر آماده پذیرش بیماران شود.

بر اساس طرح جدید کلینیک UPCC که از سوی دولت استانی ارائه شده قرار است این مراکز به شهروندانی که دارای مشکلات جسمانی غیرکشنده هستند و باید بین 12 تا 24 ساعت آینده به مراقبت‌های بهداشتی دسترسی پیدا کنند، خدمات درمانی ارائه دهند. این گروه از بیماران نیازی به مراجعه به بخش اورژانس (ER) بیمارستان‌ها ندارند و در این کلینیک‌ها خدمات لازم به آن‌ها ارائه خواهد شد. به این ترتیب فضای اورژانس بیشتر در اختیار کسانی قرار خواهد گرفت که شرایط خطرناک و اضطراری دارند.

بعلاوه این کلینیک‌ها ارائه‌دهنده مراقبت‌های منظم و اولیه به شهروندان هستند و به این ترتیب تا حدودی مشکل کمبود پزشک خانواده در استان را جبران خواهند کرد.

پیشبینی می‌شود که این واحد درمانی تا سال 2023 سالانه پذیرای بیش از 35،000 بیمار باشد. قرار است این کلینیک به شهروندان ساکن در هر سه شهرداری ساحلی North Shore خدمات درمانی ارائه دهد.

وزیر بهداشت بریتیش‌کلمبیا آدریان دیکس درباره این پروژه گفت: کلینیک UPCC واقع در North Vancouver کمک خواهد کرد تا شهروندان بیشتری در این ناحیه و مناطق اطراف در زمان نیاز به مراقبت‌‎های پزشکی موردنیاز خود دسترسی پیدا کنند. با ساخت این کلینیک هزاران نفر از ساکنین این مناطق که هم‌اکنون کمبود مراقبت‌های منظم و اولیه را احساس می‌کنند خواهند توانست به ویزیت‌های روزانه برای رسیدگی به نیازها و مراقبت‌های اولیه خود دسترسی بیشتری داشته باشند.

این دهمین کلینیک UPCC افتتاح شده توسط دولت استانی از زمان ارائه طرح جدید کلینیک در بهار سال 2018 است. همچنین این مرکز سومین کلینیک احداث شده در Metro Vancouver به حساب می‌آید. دو کلینیک دیگر در پاییز 2018 و در 1290 Hornby Street در مرکز شهر ونکوور و 9639-137A Street در نزدیکی بیمارستان Surrey Memorial افتتاح شده‌اند. همچنین قرار است تا اکتبر 2019 یک کلینیک دیگر در 1145 Commercial Drive در East Vancouver به آن‌ها افزوده شود.

منبع: dailyhive